Dikke pics jongens ! Heerlijk laag, lager dan de Vento lijkt wel ! ?
|
op de pics tegenover de vento was hij nog niet verlaagd ..
nu ligt hij zeker lager dan de vento, en veel ook! stijn heeft nu 16inch staal met 165/40-16, dus die is ook weer gezakt enkel nog niet zoveel als de golf, intrax gaat niet zo laag als supersport zonder bumpstops! dus we moeten nog even kijken wat we daaraan kunnen doen! |
Ik vind het een mooie wagen, vooral alle oranje verlichting. Staat leuk bij de wit/zwart combi en de originele velgen.
Ik zou de auto zelf een cm of 2 verder omhoog zetten, maar daar hoef jij je natuurlijk niets van aan te trekken! |
super vet!!! maar ja dat wisten jullie al!!! Ennuh laag....??? uuuuhhh JA!! :thumbup: :D
Gr Tieske |
Hier wat nieuwe foto's:
Samen met Stijn z'n Vento: |
Quote:
Bla bla bla, valt ook wel weer mee :thumbup: |
@ STIJNTJE:
Hoe breed zijn die velgen? Jij hebt 5 gaats; dus heb je gewoon golf IV velgen, ET 43 geloof ik, of heb je iets anders? (ik vraag dit, omdat ik ook deze heb liggen en of dit dus de look wordt ook voor mij ongeveer) sorry voor OT ;) |
Stijn heeft mk4 staaltjes ja, ruimte genoeg in de kassen
Beide vw's liggen allebei gruwelijk laag, wat te laag als je het mij vraagt maar goed wie ben ik ;). (tis wel erg vet hoor) |
Quote:
Ik heb geen MK4 staaltjes :screwy: Kweenie wat het wel is... 16" 7J ET27 165 40 16 |
Quote:
Steek 5 X 100, dat moet toch wel VAG zijn... ET 27 en toch zó diep in je kasten verscholen?; dan kan bijna niet... Maar, dus 7J en niet nog 's extra verbreed dus? |
Quote:
Ik zou echt niet weten waar ze vanaf komen eik. Het is wel degelijk ET27 staat er op eik :) En zo diep zitten ze niet hoor in mn kast de wielen zitten gelijk aande schermen. en de wielen zijn niet verbreed :) |
ziet er weer goed uit mannen!!!
echt 2 vette bakken!! allebei weer parraat aanstaande zondag???ik zie jullie wel bij mij verschijnen!! groeten |
alle drie zelfs.. :)
|
Man man, wat een prachtige wagens :eek:
Echt veel plezier ermee :thumbup: Greetz Yann |
man man die auto's ligge lekker
super |
lekker trio ;)
|
2 foto's
|
vet hoor zo laag, nog plannen verder?
|
Nou,
Misschien ooit nog eens een originele grill, als ik hem toevallig tegen kom in de juiste kleur. Verder denk ik niet dat ik nog wat ga veranderen, hoewel een GTI interieur wel leuk is. Maar eigenlijk heb ik dat geld nu niet en het er eigenlijk ook niet voor over. Die zijn vaak aardig aan de prijs. Als ik een adresje vind van iemand die een stukje uit de draagbalk kan halen, vind ik dat ook wel leuk. Dan kan ie nog een centimeter lager. |
Quote:
zit er dan geeen gti interieur in dan? vreemd. voor die draagbalk zou je eens bij mellyville moeten informeren, heeft toen bij zijn mk1 dat ook laten doen omdat ie anders niet laag genoeg kon met air |
All times are GMT +1. The time now is 00:08. |