Winter:
Zomer: |
Bedankt Misha... topper.
Gaat helemaal goed komen. Ga morgen avond de set rs 6 ophalen..... om eerst even mee te rijden... dan opzoek naar een dikke set om klaar te maken. |
Nou schroefset is onderweg.... hopelijk van de week binnen. De rs6 wielen zijn ook in de werkplaats aangekomen maar hier zit nog wel een beetje werk aan.
Denk dat ik er een heel klein randje aandraai en die toch polijst wou ze eerst gewoon grijs laten dan kan ik makkelijker de winter door rijden. Maar ja je moet wat he als bling bling freek. |
Nou van het weekend verder gegaan met de auto.....
en meteen even in Zwolle wezen kijken op een kleine mini meeting. Zo staat ie er nu bij. en zo zijn de wielen geworden...... Auto is nog lang niet klaar... hij zal zeker nog iets gaan zakken.... en de wielen?????????????? |
randje is leuk, maar ligt te dicht bij de kleur van de velgen... en valt het niet echt op...
verder mooie wagen |
Quote:
Er staat zo een zelfde setje te koop op marktplaats bij velgen en banden zoekwoord mercedes vraagprijs 1000 euri geloof ik. Rs 6 staat ook niet gek voor nu en de komende winter. :thumbup: En wat mij betrefd mag ie ook nog wel ietsje zakken. |
|
Ja hij had me al gemaild........ maar is ook een hoop geld.
|
Joossie hij ziet er goed uit,en ja hij moet nog wel wat zakken .
Gr Richard |
Hoi nou nu de winter weer bijna voorbij is begint het weer te kriebelen..... :D
De Passat is onder tussen al aardig na gezakt.... en sturen word al weer net zo als bij de golf weer oppassen... ha ha. Is er iemand hier op het forum die goed de randen van de wielkassen kan omrollen. En is er iemand die dit kan shoppen voor mij.... [img] [/QUOTE][/img] |
All times are GMT +1. The time now is 18:07. |