Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Corrado en Scirocco (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Gestolen Scirocco (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43001)

scumbag 04-06-2008 22:22

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Verkoop jij mischien Scirocco onderdelen:):):)

Nou, het enige wat ik van een Scirocco heb liggen is een dashboard van een 16-klepper. Mag weg, voor weinig! :thumbup: ;)

RubenD 04-06-2008 23:24

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Was de auto All risk verzekerd........................

Ja, de eigenaar vertelde dat de auto All-risk verzekerd was

MAAR :( niet op taxatie waarde. Dus het enige wat hij weer zal zien, als de auto niet opduikt, is de dagwaarde...

Area51 05-06-2008 07:12

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Dan moet het wel echt goed voorbereid zijn.

Ik zeg, dit is het werk van een 'bekende' ..iemand die je een keer op een meeting hebt gesproken, waar je iets te enthousiast mee hebt staan praten en die en passant te weten is gekomen dat er ook nog een Golf1 in de garage stond.. ze moeten dus hebben geweten dat er meer te halen was dan alleen de Scirocco. Dat de auto nu ontvreemd is terwijl hij te koop stond is denk ik niet meer dan toeval.. Iets anders kan ik er niet van maken..

arno Derby 05-06-2008 18:26

Zo iemand moet je altijd dicht bij huis zoeken. Iemand die je idd eerst op een meeting hebt gesproken of misschien zelfs wel een paar straten verder op woont en opeens de hond bij je in de straat uitlaat terwijl jij aan het klussen bent en hij alles goed kan bestuderen wat er te halen valt.

Iemand die auto`s jat uit Breda weet niet wat er in Amsterdam in de schuur kan staan dus zal er ook geen moeite voor doen om 200 schuren los te breken om misschien wel die ene scirocco tegen te komen.

Zo ken ik ook een verhaal van een vriend van mij die 5 jaar terug een nieuwe geluids instalatie had. Toen een ouwe school vriend van hem langs kwam en interressant ging doen over al het spul begon hij vol enthausiastme te vertellen wat hij wel niet allemaal had.

3 dagen later lag de complete instalatie bij de oude school vriend thuis.

Het is maar een voorbeeld. Het zijn altijd bekende!

Wel erg zonde van zo`n auto. Hopen dat hij ooit weer boven water komt.

Gr

**Scirocco_freaK** 05-06-2008 18:52

Bedankt jongens voor jullie steun en zoekacties!
Tot op heden is er nog niets bekend.

Groeten,
Erik

corrado-usa 05-06-2008 18:57

echt jammer man hoop dat je hem weer vind.

Rallye-VR6t 12-06-2008 06:25

Quote:
Originally Posted by **Scirocco_freaK**
Ja mensen het klopt..... dit is/was mijn scirocco,

hij is in de nacht van zondag op maandag gestolen uit mijn garage
ook hebben ze geprobeerd de golf1 te jatten (middels de bekende gaten onder de klink)
de kap stond nog open dus ze zijn waarschijnlijk gestoord in hun werk

de scirocco hebben ze iig niet gestart andrs had ik wel (en de straat) wakker geworden
van het geluid

En op de meeting van Burgum zijn foto's gemaakt, en op 1 foto...

Of vergis ik mij nu zo erg?

Tjaap 12-06-2008 06:31

hahahaha. ja je vergist je.. das mijn oude jetta. dat interieur is een tropic interieur. gekocht van Jurjen V een half jaar terug. auto is nu in het bezit van AryX hier.

Ron21 12-06-2008 06:41

sooowww, da's balen erik :eek:

Er zitten teveel unieke delen aan deze auto, die moeten wel ergens opduiken.

sixpack 12-06-2008 06:42

Idd die komen wel wel een x tegen !

Sterkte ! :redface:

Rallye-VR6t 12-06-2008 19:56

Quote:
Originally Posted by Tjaap
hahahaha. ja je vergist je.. das mijn oude jetta. dat interieur is een tropic interieur. gekocht van Jurjen V een half jaar terug. auto is nu in het bezit van AryX hier.

Gelukkig maar dat ik fout zit.
Jammer voor de eigenaar van de gestolen Scirocco dat ik fout zit.

Ik kende dit interieur niet als zijnde standaard geleverd door VW.
:redface:

Tjaap 12-06-2008 20:22

yup, heeft in de scirocco tropic en golf flair gezeten

Neill_s 23-06-2008 22:12

T**ring! Das balen! Ik woon ook in Oosterhout, maar had je scirocco nog niet in deze staat gezien, kende em nog als groen. Ook ik zal mijn ogen hier open houden, maar ik denk niet dat ie nog in de buurt is. Het is wel ff schrikken, gelukkig bevat mijn garage niet zoveel waardevols, al kijk ik dadelijk nog wel ff ofdat ie goed op slot zit... er kwam toen ik vanavond aan de kever bezig was een folderbezorger langs die ff naar binnen keek.....

Iig sterkte en succes met het zoeken!

Grz Niels

Campion 02-07-2008 16:01

met dit soort foto's word het ook niet echt moeilijk gemaakt om hem te vinden:

martiepartie 02-07-2008 16:26

tja, van ieder zijn auto/project is wel een foto te vinden van de auto voor het hutje/huisje/oprijlaantje waar deze bijna altijd staat.

als ze de auto willen hebben, dan krijgen ze hem ook wel.

classic-edition 02-07-2008 21:18

Inderdaad wat een ontzettend flauwe en foute reactie.
Dan kunnen we hier wel stoppen met het delen van onze hobby en foto's online zetten.

Op de foto is het kenteken nogwel onzichtbaar gemaakt zodat het adres niet via het kenteken op te vragen is.

En dan nog heeft de eigenaar er niet echt om gevraagd door een dergelijke foto te posten ppffffffff :mad:

Ik hoop echt dat ze de auto terug vinden en de daders.

Sterkte ermee

groet,

Marco

evilnyntje 03-07-2008 08:15

Sterkte, ken de plek waar hij staat, wel eens vaker langs gereden tijdens mijn onderdelen rondbrengtijd bij VW. Helaas moeten we tegenwoordig voorzichtiger zijn met foto's e.d. Zonde maar het is niet anders. Ik hoop dat ze hem snel vinden!

Campion 03-07-2008 17:00

Quote:
Originally Posted by MarcoPolo
Inderdaad wat een ontzettend flauwe en foute reactie.
Dan kunnen we hier wel stoppen met het delen van onze hobby en foto's online zetten.

Op de foto is het kenteken nogwel onzichtbaar gemaakt zodat het adres niet via het kenteken op te vragen is.

En dan nog heeft de eigenaar er niet echt om gevraagd door een dergelijke foto te posten ppffffffff :mad:

Ik hoop echt dat ze de auto terug vinden en de daders.

Sterkte ermee

groet,

Marco

Ik zeg niet dat hij erom vraagt, maar dat het kwaadwillende mensen niet moeilijk gemaakt word, en ik kan er ook niets aan doen dat er mensen hierdoor uitgenodigd worden...

En dat je dan maar kan stoppen met je foto's op i-net zetten is misschien wel een goed idee, als je niet wilt laten zien waar de auto staat. Net of dat door mij komt dat je dat beter niet kan doen...

Begrijp me goed, ik vind het erg naar dat hij weg is, zat zelf al met het idee om hem te kopen...

Dus wat er nou flauw of fout is aan mijn reactie snap ik niet...

classic-edition 04-07-2008 08:07

Quote:
Originally Posted by Campion
Ik zeg niet dat hij erom vraagt, maar dat het kwaadwillende mensen niet moeilijk gemaakt word, en ik kan er ook niets aan doen dat er mensen hierdoor uitgenodigd worden...

En dat je dan maar kan stoppen met je foto's op i-net zetten is misschien wel een goed idee, als je niet wilt laten zien waar de auto staat. Net of dat door mij komt dat je dat beter niet kan doen...

Begrijp me goed, ik vind het erg naar dat hij weg is, zat zelf al met het idee om hem te kopen...

Dus wat er nou flauw of fout is aan mijn reactie snap ik niet...

Wat ik er flauw en fout aan vind is om dit soort reacties achteraf nog eens te benadrukken en nog eens even zout in de wond te strooien.
De eigenaar snap zelf ook wel dat deze garage en auto herkenbaar is voor mensen uit de buurt.En ik kon uit jouw reactie ook niet echt opmaken dat je het ook jammer vond,vandaar.Dan heb ik je verkeerd begrepen.

En ja achteraf kijk je een koe in de kont.

Nogmaals sterkte en ik hoop dat je hem terug vind.
Als ik onderdelen tegenkom op het net geef ik een seintje.

Groet,

Marco

Sjoes 85 04-07-2008 16:53

Potverdorie dit is zonde man:S
Gelijk maar lering uit getrokken en bij mijn GX die te koop staat meteen het kaartje verwijderd van Marktplaats! Wat een k*t functie is dat! Staat standaard aan.
Dus iedereen die zijn op MP zet is bij deze gewaarschuwd.
Ik hoop van harte dat je je auto nog terugkrijgt, SciroccoFreak.

Succes

All times are GMT +1. The time now is 01:14.