Quote:
nee , heeft niks met voorgangers te maken, een typegoedkeuring wordt aleen afgegeven door de fabrikant. dus een 75-er wordt: of individueel toegelaten, óf is via een andere weg(parallelimport uit een EU land) toegelaten, dus het is niet zo dat als er een 75-er is goedgekeurd, dan meteen alle 75-ers worden toegelaten. |
Quote:
Ik ben van mening dat je een nieuwkomer wel goed moet informeren. Jij bent nu zover dat je ook weet hoe het eruit hoort te zien. Mijn antwoord is kritisch en ook realistisch , als je wilt koop het dan rij hem helemaal op en verkoop hem dan in onderdelen. Op die manier zou je goedkoop en leuk kunnen rijden. http://link.marktplaats.nl/171692490 Deze is gedaan in Polen , staat al een tijd tekoop en zal nog langer te koop blijven staan. |
juist volledig mee eens
Quote:
|
Quote:
Helemaal mee eens hoor, was geen vorm van kritiek. Het is voor mij wel een rij bus en geen museumstuk en zo had ik de vraag van retrocaddy ook begrepen. Quote:
|
Hobbyproject is leuk ,maar het moet dan geen project worden waarbij de moed in je schoenen zakt.
Als je overzees een bus gaat kopen aan de hand van foto`s dan neem je hier een flinke ingecalculeerde gok. Je kan geen goede inschatting maken van wat er allemaal an de bus moet gebeuren en dat kan je wel wanneer je bussen in levende lijve gaat bekijken. |
Dank je voor de reacties,
Ik ga er nog eens goed over na denken!.......... heb geen haast! |
Na een recente uitzending van wealer dealers in Brazilië moest ik weer aan dit topic denken. Met wat hij daar vond voor dat geld lijkt het me de moeite om eens een paar containers vol te stouwen. Maar waar laat je die containers terwijl je ze leeg verkoopt :(
|
Plek zat in de wei achter ons jaap... :D
|
All times are GMT +1. The time now is 09:34. |