Heb er ook al eens naar geinformeerd en voor zover ik weet is dat helaas niet mogelijk
|
Quote:
helaas.... |
Ja dat vond ik ook al via google...
heb er best beetje buikpijn van.. blauwe platen aanvragen zit er niet in en sja, het hoort niet! |
Quote:
helaas.... |
Ontiechelijk mooie wagen !! Lekker origineel houden en zeer zuinig op wezen. Ik heb sinds 1 week een Golf 2 van 1983, en ingevoerd. Maar helaas het kenteken begint met een Z. Als ik dat geweten had was hij een week je later ingevoerd.
|
WAT? Wees blij dat je een oud kenteken hebt! Golf 2 uit 83 hoort ook al geen nieuwe op, ziet er niet uit joh...
|
Wat dat nieuwe kenteken betreft: :gives: zou ik niet wakker van liggen...
het gaat zich toch om de auto (met name de carosserie), en die is zo te zien top! Ikzelf heb ook een marsrode CL automatic (benzine) van november 1982, bij mijn CL heeft het interieur een andere kleur (beige), dan bevalt dit zwart/grijze van die van jou moet ik eerlijk zeggen me toch veel beter, maar goed, ik laat mijne zoals die is, ben "originalo" :D Wat niet wil zeggen overigens dat dit zwart/grijze bij die van jou, om daar weer op terug te komen niet origineel is, dit effe om misverstanden te voorkomen ;) CL´s zijn met verschillende kleuren interieur geleverd. W.b.t. 83er Golf 1 Diesel automatic valt me overigens nog wat te binnen, jaren geleden had iemand bij mij in de straat er zo een, na groen bij een stoplicht schoot die met dat ding weg als de brandweer :eek:, en het was ook maar een gewoon eenvoudig 54PK dieseltje...had ik nooit gedacht! :thumbup: |
Ja, het is een vlot apparaatje! Schakelt snel en spurt lekker weg idd!
Kenteken aan de ene kant niet wakker van liggen, aan de andere kant ERG jammer... |
ik zou het ook niks vinden hoor, vanaf nu is alles dat je importeert met zo'n raar kenteken. ziet er niet uit.
|
Ik denk dat dit ook wel een domper gaat worden (even) op de oldtimer import... Voor een nieuwe / recente auto is het alleen maar prima, maar voor een oldtimer :S RDW zou een aparte regeling moeten maken...
Wat ik trouwens vervelend vind is, ze zijn na SR-HS geloof ik al overgegaan naar het nieuwe, terwijl er nog best wat kentekens in zitten... ST, SV, SX en SZ bijvoorbeeld... Ik denk dat ik er gewoon ff aan moet wennen... :mad: |
Het is jammer inderdaad, maar niet meer dan dat :)
Kenteken aanvragen, erop schroeven en in de auto gaan zitten en rijden. Dan merk je het niet meer ;) |
Mooie golf! Ziet er nog helemaal als nieuw uit :)
Succes en veel plezier met je nieuwe aanwinst. |
Quote:
En trouwens zo een grote probleem is het ook weer niet. Een auto importeren doe je niet voor het kenteken zoals al eerder aangegeven. BTW, de nieuwe kenteken-serie zat er al een tijdje aan te komen... En nu on-topic: Mooie golf 1 diesel, lak ziet er nog picobello uit |
Voor mij zelf is het wel een groot probleem, ziet er niet uit, en blauwe plaatjes laten maken kan niet meer... Maargoed, de reden maakt niet uit, ik vind het gewoon erg jammer en wel boeiend...
Waar heb je die info over het laatste kenteken vandaan? Toevallig heb ik pas eigenhandig nog een paar platen gedrukt in de ZR reeks geloof ik, kzal het eens nakijken, en ook op de RDW site was ZR te zien... EDIT: ZR reeks bestaat ook! |
Op een 83 er horen ook geen blauwe platen maar gewoon gele dus ik zie het probleem niet als je orgineel wild houden .
mvg JVH |
@Kamran en JVH: uhm, IK vind het een probleem, meer zeg ik niet en dat jullie bepalen dat het geen probleem is helpt daar verder niks bij ofzo hoor!
(het zal goed bedoeld zijn maar jullie doen alsof het een feit is dat het niks uitmaakt, dat bepaal ik graag zelf) |
Quote:
En import blijft import; ook met een - YB - nummer (YA reeks is allang vol). Desalniettemin zou een kenteken uit de vorige reeks iets minder lelijk zijn dan de aller aller nieuwste reeks... maar ach, zoals ik al zei: import blijft import; Als je d'r aan stoort, is er maar 1 optie: zoek, speur en koop een origineel nederlandse auto; Dan is de staat daarvan waarschijnlijk minder goed dan de auto die je nu gekocht hebt, maar dan zit je niet met een import kenteken. Een keuze, helaas, waar ik ook niet blijer van wordt.. |
Jup!
Alles is nu wel gezegd mbt kentekens denk ik :) Nu wachten tot de golf oldtimer is en ik hem op kan halen! |
Hij is ingevoerd, goed gekeurd en staat nu dus op kenteken! Nog 1 nachtje slapen en dan halen we hem op!
Het is trouwens 41-GGP-9 geworden... |
mooi kenteken :)
we wachten op de foto's! |
All times are GMT +1. The time now is 11:41. |