Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Jetta MK1 '84 van RJTuning. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42447)

ronnie_v 29-10-2008 22:29

je hebt ze i.i.g niet van me gekregen :D

sanderz 29-10-2008 22:43

dit ding gaat straks weer uitelkaar vallen met al die karwei onderdelen die je gebruikt :D

o ja lees je je prive berichten wel eens? :shake:

RubenD 29-10-2008 22:43

Heb je die GTI versnellingsbak al uit elkaar gedraait? Zeker de klinknagels eruit gelopen of niet?

Verder geen verkeerd project.

eddie-polo 30-10-2008 06:54

Ik zie je weleens voorbij kachelen van de week nog over de pieter de hooghweg in Rotterdam , ziet er leuk uit

RJTuning 30-10-2008 17:59

Quote:
Originally Posted by sanderz
dit ding gaat straks weer uitelkaar vallen met al die karwei onderdelen die je gebruikt :D

o ja lees je je prive berichten wel eens? :shake:

je ben een zeikerd :rolleyes: krijg niet eens korting bij die koote karwei. wel lekker chickies daar :cool:

Versnellingsbak eraf gehaalt jah. was een grabbelton geworden. :screwy:
best bizar.

Quote:
Originally Posted by eddie-polo
Ik zie je weleens voorbij kachelen van de week nog over de pieter de hooghweg in Rotterdam , ziet er leuk uit

klopt. wekr bij Albert Heijn vasteland onder het RET gebouw.

witte golf?

sanderz 30-10-2008 19:02

Quote:
Originally Posted by RJTuning
je ben een zeikerd :rolleyes: krijg niet eens korting bij die koote karwei. wel lekker chickies daar :cool:

je bedoelt toch niet joyce he :screwy:

RJTuning 30-10-2008 22:39

nee je ex vriendinnetje is niet het enige meisje daar ;)

sanderz 30-10-2008 22:44

Quote:
Originally Posted by RJTuning
nee je ex vriendinnetje is het enige niet meisje daar ;)

hhahahahha, je bedoelt zeker die achter de kassa zat dan???

RJTuning 02-11-2008 16:58

jah pcies :thumbup:

ow en je gasdempers zijn meegenomen. pb je nog wel.

RJTuning 04-11-2008 00:47

hey weer even een updateje.

ben verder gegaan met het blok kaal te maken, met het idee om eens alle pakkingen te vervangen en het blok een beetje netjes te maken.

eerst een paar pica's, dan een paar vragen.

en mijn eerste vraag is over deze.

De grote bout in het midden. 12 hoekige moer. is dit ook weer speciaal VW gereedschap? of kun je dit gewoon halen bij iedere chopshop turkenauto winkel en albert heyn. :cool:

en mijn 2de vraag. wat in netjes om te doen? als heel het blok kaal is spuiten met hittebestendige lak net als ik de kleppendeksel heb gedaan?
of met een kwast gewoon verven. zojah, wat voor soort verf?

en mijn 3de vraag:
de pakking van de carterpan. is dat gemaakt van asbest ofzo? want ik was het eraf aan het slijpen met een staalborstel in een slijptol. maar er kwamen een beetje veel deeltjes los. is dat gewoon stof. of doet het mij erg veel denken aan asbest? :confused:

ow en iedere opmerking of suggestie over het blok is welkom :thumbup:

Gertjan 04-11-2008 01:06

Wat een prutswerk.

Gijs 04-11-2008 10:22

Ik zou nog ff verder gaan en de kop eraf pakken, zuigerveren etc vervangen, kleppen controleren etc. Dan wordt het een fris blok. Nu is het alleen gerevischilderd ;)

Gertjan 04-11-2008 10:35

Blokje is 20.000 km terug helemaal gereviseerd, loopt nog als een naaimachientje, dus dat vrij overbodig ;)

RJTuning 04-11-2008 15:13

wat hij zegt. blokje is vrij vers. dus gaat wat dat betreft mij alleen om het exterieur. beetje een net blokkie onder de kap.

martiepartie 04-11-2008 15:33

goed bezig. Motorruimte ook goed schoonpoetsen als het blok er uit is, dan is je jetta helemaal netjes:)

Ik heb mijn blok met (nietlachen) Hammerite geschilderd. Is temp. bestendig en hecht op roestige vlakken.

mischatdi 04-11-2008 18:39

knap projekt , ik hou het in de gaten... en zou de kop zilver laten en alleen het onderblok zwart , wat kun je ook doen met dat verf in blikjes voor remklauwen dat moet met een kwast maar dat zie je verder niet weer

Ritske 04-11-2008 19:24

Quote:
De grote bout in het midden. 12 hoekige moer. is dit ook weer speciaal VW gereedschap? of kun je dit gewoon halen bij iedere chopshop turkenauto winkel en albert heyn. :cool:

Past een 12 kantige dop 19 op, is volgens mij bij iedere automaterialen zaak wel te krijgen.

En voor de rest het blokje gewoon netjes hittebestendig spuiten :)

RJTuning 04-11-2008 19:25

mooi. heb pot hammerite zwart gehaalt. en laat de kop netjes ''zilver'' aangezien die tog netjes is.

RJTuning 04-11-2008 19:29

Quote:
Originally Posted by Ritske
Past een 12 kantige dop 19 op, is volgens mij bij iedere automaterialen zaak wel te krijgen.

En voor de rest het blokje gewoon netjes hittebestendig spuiten :)

leuk had ff paar uur eerder geweest. niet echt over nagedacht. sta dus hier met een dop 22 van de brezan. en idd hij past niet :rolleyes:

dus maar weer ff inruilen.

heel erg bedankt tog iig. :thumbup:

RJTuning 12-11-2008 15:52

straks even de remmerij en de carterpan netjes spuiten. pica's volgen over een paar uur.

All times are GMT +1. The time now is 14:50.