![]() |
Jah die gaat er gelukkig nog af
Zijn de oude banden |
Ik zie : hoop corrosie en idd gietgal
(legering van het materiaal is niet echt zuiver,dwz: silicium,en hoop andere metalen die erin zitten en voor gaatjes (lucht kunnen zorgen) dat krijg je er niet uitgeschuurd (zit soms wel cm diep) echter zou er nog wel wat corrosie weg kunnen bv door een draaier die tijd overheeft en de hele vorm na draait. suc6 gr peter |
hart van de velg kan ook gewoon afgedraait worden is bij mijm exip velgen ook gedaan !
(volgens mij heb ik zijn nr nog wel ergens ?) gr. martijn |
Mijn mening: laat gewoon zo, zoals je zegt van afstandje is het mooi, en daar gaat t om, soort van charme van oude wielen dat je ze niet meer perfect kunt krijgen, vind ik dan... :redface:
|
helemaal met berserker eens gewoon zo laten, beetje blanke lak er over en klaar is kees..
mooi bandje er om wat wil je nog meer.. |
Quote:
Hier dan weer helemaal niet mee eens, ooit al eens blanke lak proberen te spuiten op gepolijste ondergrond? Gaat niet makkelijk en maakt t nog minder mooi... |
Quote:
Indeed.. op gepolijst materiaal kan je je lak zo "af vegen". Wiebrand |
Ohja sorry het heeft inderdaad geen nu aangezien de lak nergens zich aan kan hechten.
sorry mijn excusses.. gr ronnie kunt dan wel een pot unipoll kopen voor het behoud van de glans hahaha..zo beter??;) |
All times are GMT +1. The time now is 07:43. |