klopt leon, van de week is ff fiksen allemaal .. wat mooie pics schieten enzo!
komt goed! |
Fraaie auto weer Leon! Super kleurtje ook, wordt weer een leuke auto jullie kennende :thumbup:
|
echt een super ding!
ben benieuwd als die dalijk vet laag is;) grtz Thomas |
|
Quote:
:D :D :D Moet helemaal goed komen Leon. Heb een originele 58er as weten te regelen. En die gaat er mooi onder voor de keuring. :) Daarna ff een paar weekjes de kever van de weg houden en dan komt de 5 inch versmalde as er weer onder. En dan hoe ze het hier in Twente zeggen: Loat goan! :D Maar het ovaaltje ziet er goed uit! Veel succes ermee! |
O oh..... Gelukkig zeg je het zzelf al, het houd nooit op... Maar het wordt iig steeds beter! Tegen de tijd dat het opgehouden is staat er wss een dikke bril voor Romy...;)
Grz Niels |
En ze staat weer op d'r wieltjes!!
Paar kleine dingetjes nalopen, en dan kan er vanaf zaterdag gecruised worden :D:D |
Ik heb Romy d´r nieuwe kevertje opgegeven voor een competitie om een setje 17" Eskra velgen te winnen.
Nu zijn we verkozen voor de "final contestants" :D:D:D Ik zou het super vinden als jullie willen stemmen op haar kevertje! Via deze link : http://www.bugwelder-shop.com/contest/ kun je stemmen, en stem dan op Leon vogelaar. Alvast bedankt !!! Het gaat om deze foto: |
alsjeblieft!
|
Voted!
Gaaf ding geworden zeg :) |
done.. Enne, hij is weer helemaal goed!
|
very nice leon, enne uiteraard gestemd :thumbup:
|
gestemd
|
dit ziet er gewoon goed uit, niks op aan te merken .. :)
ohja.. ik heb ook eventjes gestemd voor het goede doel! |
Super vet kevertje. En uiteraard even gestemd!!
Gr Thijs |
zo ook ff gestemd, maar je zal wel genoeg stemmen krijgen aleen al door de foto :D :D Mooie vrouw wat een auto poetst doet het altijd goed he :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:55. |