Straks rijdt iedereen met us bumpers ,heb je ook europese bumpers voor een golf 2?;)
Ik ben hier ook mee bezig geweest,was toen niet haalbaar om goede onderdelen hier naartoe te krijgen voor leuk geld. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.......................... Ik vrees alleen dat jou set prijs straks de stuk prijs zal gaan worden. Vergeet de Douane niet,dat bedrag weet je nooit vantevoren en kan hoog uitpakken in sommige gevallen. |
zijn deze origineel vw of zijn het imitatie bumpers. Als het je lukt laat het maar weten dan neem ik wel een setje van je over
|
Quote:
Idem ! En ik sluit me er bij aan ! |
up
komaan mensen ik wil gaan bestellen :thumbup: |
and up
|
Je loopt tegen het volgende probleem aan,mensen willen zien wat ze kopen,en dat is niet vreemd voor deze bedragen.
|
Quote:
bevalt me niks ..... :shake: |
Quote:
Dat had ik ook al aan gegeven ja... Wil best een setje hebben, maar dan kom ik ze wel ophalen in BE! |
oke als ik hier enkel slecht coments ga krijgen dan sluit ik dit topic en zullen jullie het wel zien als ik de mijne hier heb
ik vind het spijtig dat daar zo op gereageerd wordt en dat men de mensen bang maakt maar goed zet maar een slotje hier op in dit heb ik geen zin meer als ik er een paar extra bestel dan zullen ze hier wel terug te vinden zijn maar dan voor een adere prijs grtz |
Kortom, jij kan er geen begrip voor hebben, dat men tegenwoordig erg voorzichtig is? Met al die afzetterij van tegenwoordig?
Laat eerst maar eens iets steekhoudends zien, voor je zo reageert, iets wat mensen vastigheid geeft, zodat je betrouwbaarder overkomt. Je valt hier binnen met dit aanbod en denkt gelijk dat iedereen jou wel even een sloot geld toe vertrouwt? Bijna goed... En je laatste zin zegt wel genoeg lijkt me.... Quote:
Dan doe je je naam tenminste eer aan, hè.... Succes ermee. Maar ik denk niet dat je de extra setjes hier nog hoeft aan te bieden voor woeker-prijzen, daar trapt niemand meer in natuurlijk. |
We willen je niet afzeiken hier,je bent al de zoveelste die met dit verhaal komt en er is bijna nog nooit een container met bumpers aangekomen.
Je had gewoon een container moeten laten komen en ze dan gaan verkopen als je ze thuis hebt,dan had er niks aan de hand geweest,met dit soort onderdelen hoef je niet bang te zijn dat je ermee blijft zitten. Maar met deze laatste zin heb je je eigen graf gegraven. Quote:
|
Niks aan toe te voegen!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:24. |