![]() |
de hoofdverlichting. waar de groene plaajte voorzit. wat je boven op je tellerhuis erin doet. zijn er totaal 3.
de leds vd richtingaanwijzer en groot licht etc. die doen t wel. |
die zitten toch op een andere zekering?
|
zal t zo niet weten. ik kijk er morgen nog even na.
alvast bedankt voor de info. en voor meerdere ideen meld t even. :confused: :screwy: mvg ron :D |
Quote:
Klopt, de hele dahsbordverlichting zit op een zekering. De ledjes op een andere. Sterker nog, de ledlampjes van oliedruk-controle, dynamo-controle e.d. zitten op verschillende zekeringen. De dashbordverlichting zit op dezelfde zekering als de kentekenverlichting [dat is iig zo in mijn auto, 1991 TD motor 1V, en dan betreft het zekering 3]. Is de schakelaar ook nog goed? Die willen ook wel stuk gaan. |
Schakelaar kan het zeker zijn. Probeer eens te rommelen met het lichtsterkteregelkartelwieltje :rolleyes:
Kan zijn dat die de veroorzaker is. |
er zijn al 2 andere schakelaars ingekomen dat maak t hem niks uit.
ik zal eve kijken naar de zekering vd kentekenplaat verlcihting. mijn golf is van maart 92 pn motor. gr ron |
Draadbreuk misschien?
Gaan je lichten wel branden stads en dim? |
DIMLICHTEN doen t en stadslichten ook mvg
|
Dank jullie, ik heb t probleem gevonden.
DEXTER had gelijk de zekering vd kentekenplaat was dr door. BEDANKT voor alle tips. Gr ron |
Controleer gelijk ook de bedrading die door het rubber van de achterklep gaan
Is een kwaal bij de oudere golf dat daar een draadbreuk zit Zekering brand niet zomaar door |
dat is waar.
maar mijn golf is uit 92, dat is toch geen oud type golf 2. maargoed zal morgen even kijken. alvast bedankt voor de tip. gr. |
Is toch al 16 jaar
En hoeveel X is de klep open en dicht gegaan:D:D |
er zitten maar 2 aansluitinge voor de lampjes in toch? controleer of de lampjes goed zijn? of bouw er een neon staaf van 22,5 cm op :D past precies heb ik ook gedaan bij mij is het nu BLUEEEEEEEEEEEEEEEEE! mooie effect
|
Quote:
Voor deze opmerking moet je voor straf 1 jaar in een, door de grote beurd gepimpte, honda rijden. :D |
Even doorgaan op deze topic. Ik wil hetzelfde gaan doen en heb de oude tellerunit nog niet bekeken. Op ebay heb ik een leuke gevonden met MFA. Alleen zitten daar onderop 2 stekkers. Heeft mijn ouwe dat ook het gaat om een km-teller met analoge klok. Als ik die nieuwe met 2 stekkers monteer gaat de toerenteller het dan doen. Ik begrijp dat de MFA niet zal werken zonder regelunit en hendel.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:57. |