Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Tuning Tips Vento (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40639)

RocX 17-03-2008 15:23

Hmmm, okeej, ja ik dacht al zoiets, ik vind dat het soms wel iets toevoegt, het moet niet van dat rare vormen/lijnen in zitten, vrij simpel, maar het geeft je auto net wat meer Charisma, in mijn optiek dan, als is het idd wel zo als je hem wat verlaagt je al snel tot inkeer komt.

Over die uitlaat, die is wel mooi, maar ik vind hem het mooist met dat knikje aan het einde erin.

golf3freak 17-03-2008 16:25

dit nouw ik vind het nix maakt geen mooi geluid zou ik toch eerder voor dit gaan.

RocX 17-03-2008 16:33

Niet die.
Ik bedoel die zown dubbele pijp met een knikje. Als je DTM uitlaat intikt bij Marktplaats vind je der zat.

golf3freak 17-03-2008 16:43

RocX 17-03-2008 17:00

Kijk, dat is de goede!

golf3freak 17-03-2008 17:06

Heb er nog een liggen voor golf 3 weet niet of die past onder vento is bijna hagelnieuw.

RocX 17-03-2008 17:25

Alleen de einddemper? Dat zou wel dik relaxed zijn. Moet idd even gekeken worden of ie zou passen.

ventootje 17-03-2008 22:32

kijk, de vorm van een vento is iets meer behoudend dan van een golf, dat maakt hem nou net zo leuk, vind ik tenminste en mijn vento is niks bijzonders, gewoon een 1.6je. maar ik heb zo'n lol van dat autootje, 't is niet snel, maar in het zwart met een paar 17" lijkt het toch wel wat
[/IMG]

Misha 18-03-2008 08:52

neem deze maar als voorbeeld:

dan komt het altijd goed :)

RocX 18-03-2008 13:07

Ja idd, maar deze heeft volgens mij ook wel een beetje tupperware eraan zitten, of zie ik dat verkeerd. Ben nog een leek op dit gebied dus ja. Maar ziet er idd netjes uit, alleen nog grillspoiler/motorkapverlenger en dan isie af.

Siem 18-03-2008 15:13

grilspoiler/motorkapverlenger :shake:
Zoals op de foto, is een vento af ;)

Maar goed je bent bezig met jou auto, en daar
mag je geheel vrijblijvend je eigen smaak op los
laten ;) ... wij zijn hier soms iets te hard handig
met het geven van een setje in de goede richting :D

Doe gewoon wat je mooi vindt, al zeg ik wel laat het
kietelen van je 1.8 vento maar zitten. Kun je beter sparen
voor een gti of iets in die richting :)

succes

Fiorano 19-03-2008 22:23

Ha die Rocx,

tsja, je weet me mening heh :P, heb me ff geregistreerd omdat ik je toch uiteindelijk wel zal gaan helpen met het tunen van je volks mobiel ;)

Ff voor de rest, ik ben een Citrofiel in hart en nieren, maar aangezien m'n vriend ( Rocx duszzz ) en Vw gekocht heeft was ik toch ff benieuwt naar z'n topic vandaar me registratie.

Zelf ben ik meer voor de cleanere look, dus verlagen andere velgjes. Mss wat logo's shaven ( zitten die bij een Vento gepint of geplakt ? ).

We houden jullie op de hoogte !

Greetz,

Fiorano
PS. die velgen op de laatste foto, dat zijn toch Mercedes velgjes ?

RocX 19-03-2008 22:39

Binnenkort foto's en dan open ik een nieuw topic waarin ik het hele project ga omschrijven.

Matheo 19-03-2008 23:09

Quote:
Originally Posted by Fiorano
Zelf ben ik meer voor de cleanere look, dus verlagen andere velgjes. Mss wat logo's shaven ( zitten die bij een Vento gepint of geplakt ? ).

We houden jullie op de hoogte !

Greetz,

Fiorano
PS. die velgen op de laatste foto, dat zijn toch Mercedes velgjes ?

"vento" zit volgens mij geplakt, vw logo met pinnetjes + uitsparing in de klep.
overtuig rocx maar eens dat ie hem clean houd/maakt dan!
ps. zijn idd mercedes velgen.

Tjaap 19-03-2008 23:20

Quote:
Originally Posted by Fiorano

Ff voor de rest, ik ben een Citrofiel in hart en nieren, maar aangezien m'n vriend ( Rocx duszzz ) en Vw gekocht heeft was ik toch ff benieuwt naar z'n topic vandaar me registratie.

kijk hier maar eens in het CarCafé, daar zijn alle merken welkom.

jettaracing 19-03-2008 23:30

Ook even mijn mening hier neergooien !

Spoilers zul je iid op dit forum niet veel tegenkomen ,toch zijn er nog wel enkele diehard's hier hoor !
Ik heb namelijk ook nog een jetta (voorloper van de vento) met een aantal 'nietforumgoedgekeurde' dingen ,maar ik vind het wel mooi ,en wil ik je het toch even laten zien .

Ook ben ik wel erg teruggekomen van de 'hele dikke' spoilertijd ,en ben nu ook van mening dat zulke dingen aleen op honda's en aanverwant horen .

hier bij even een foto van mijn witte 'racer'

Maar ben toch ook stiekum best wel fan van deze vento hoor ....

Ik weet dat ie misschien wel een beetje fout is ,maar toch ......

RocX 20-03-2008 09:04

Die van jou is erg mooi vind ik en die vento is gewoon gaaf, maar wel overdreven spoiler, ik wil een wat kleinere.

Mij overtuigen van een "clean look" gaat niet lukken. Het is niet zo dat er allemaal rare lijnen komen bij de bumpers, maar simpele lijnen, die de auto net wat meer volume, of liever gezegd, charisma meegeven. Het hoeven van mij geen hele dikke bumpers te zijn, maar gewoon net ietsjes groter, dat hij een iets grotere bakkes krijgt, maar jullie gaan het zien, als ik het project topic open, hopelijk morgen mooi weer, want dan kan ik hem schoonmaken en foto;s

Fiorano 20-03-2008 11:41

hem overtuigen ?
Lukt je niet, ik loop zelf al wat langer mee in't hele autowereldje, en weet inmiddels wel hoe je een auto moet verkrachten :evil:

Maar goed, hem overtuigen gaat je niet lukken. Ik zal het nog 1x proberen, mss mss mss.....

Maar morgen vrij dus gaan we hem eens ff wassen, foto'tjes maken enz enz

RocX 20-03-2008 11:46

Hahaha, ja mij overtuig je niet snel, zolang Fiorano mij er maar voor behoedt de auto te verkrachten, pffft loopt al wat langer mee in het autowereldje, je bent jonger dan ik. Je toont er alleen wat meer interesse voor. Maar geeft niet hoowr. Hopelijk kunnen we hem inderdaad morgen wassen.

Richard 20-03-2008 11:52

mathijs hier op het forum ahd een cleane vento

All times are GMT +1. The time now is 18:39.