ja weet ik jos,
daarom ook die bigsmile. als je keer hulp nodig heb met de caddy moet je het maar ff laten weten, dan kom ik wel een dagje langs |
Hee Jos!! lukt het een beetje met de caddy.
Caddyforum heeft nu een tijdelijk forum :D |
heey paas, helaas te druk met werken maar de caddy gaat de goede kant op nu is het een geld kwestie net als met de aanhanger
@ johan als je kunt lassen kun je me wel helpen... |
Ben wel benieuwd hoe het nu verder is met de aanhanger. Zie graag nog wat foto's :D
|
ik ook!
zal ze van de week eens maken... |
je moet gewoon een onderstelletje kopen van alko.
dan heb je alles om de halve caddy op te kunnen bouwen. |
heb inmiddels alles compleet moet em alleen nog dichtlassen
|
hierbij de beloofde extra foto's
toch best een groot gat dat dichtgemaakt moet worden. gelukkig dat er ook nog een disselbak gemaakt mag worden anders zou ik me maar vervelen en die disselbak komt om de onderste versteviging heen die ik mede om die rede heb laten zitten omdat dat de steigheid bevorderd bij een impact vanaf de zijkant tot op de hoogte van de versteviging komt de disselbak hier zit de volledige achterkant erin gebouwd nu kan ik zorgen dat de verlichting werkt door de kabels uit te pluizen en er een stekker aan te maken de dissel monteren en dan kan ie eventueel naar een goede plaatwerklasser om dichtgemaakt te worden en om de disselbak eromheen te bouwen |
gisteravond even de half verbrande kabelboom uitgeplozen en alle onnodige kabels verwijderd zodat ik alleen de kabels van de verlichting over heb gehouden.
alleen de kentekenplaat verlichting krijg ik niet aan de gang heb wel het juiste kabeltje gevonden maar ook met nieuwe lampjes werkt ie niet... dus dat is nog eventjes puzzelen de voorkant even recht gemaakt zodat plaatwerk straks beter aansluit |
dat wordt een leuke kar..
|
toch stiekum veel roest op het bakje
ach ja zolang het niet door is is er nog niets verloren heb hem vandaag even goed schoongemaakt zodat ik de schade kon bekijken conclusie: STRALEN! op sommige plekjes verder nog even een dubbele einddemper onder de caddy geknutseld foto's volgen deze week |
kom maar op met die fotos, ben benieuwd... denk niet dat je worthersee nog haalt :S :D
|
Waar blijven de foto's?
|
denk dat hij het te druk hd met de CCF weekend meeting
|
inderdaad ben de foto's ook helemaal vergeten te posten staan op de klapjap zal ze eens online gooien zodra internet het thuis weer doet
|
de dubbele einddemper onder de caddy even bult polyesther opgehaald toch een heel ander gezicht |
naar mijn mening gaan we nu de verkeerde kant op.... zonde juist. zo'n caddy plat op de grond en dan die aanhanger ook plat erachter en dan is ie klaar. geen uitlaten en pijpen en opzetbumpers.
maar is alleen mijn mening.............voor de rest goed bezig :) |
kansloos zon bumper.............
|
en meningen moeten gerespecteerd worden...
maar gelukkig: smaken verschillen! anders reden we allemaal hetzelfde rond de een vind et prachtig end e ander kan het niet aanzien ik vind zn bumper ook alleen maar mooi bij nieuwere auto's op een caddy 1 bijvoorbeeld zou ik het afschuwelijk vinden misschien dat er ooit nog een mooie oude spuilbus komt en dan inderdaad plat op de grond zonder poespas mijn smaak ligt heel breed ik kan vol bewondering naar een extreem project kijken maar ik kan ook helemaal wegkwijlen bij een zwaar verlaagde rat |
Quote:
:goodpost: |
All times are GMT +1. The time now is 22:34. |