up!!
|
Die poelie; Is ie 100% zeker van staal, en NIET van aluminulinium?
Dan zou ik graag weten waar je m vandaan hebt; Ik zoek 'al tijden' een stalen 70mm of 68 mm poelie voor m'n G40 lader ( dus geen multiriem, maar dubbele v-riem). |
Zal even checken of dat staal is (begin nu te twijfelen). Poulie riem en chip komen overigens van Ruud af.
Edit: het is aluminium, mijn fout :rolleyes: |
up! bij vragen of interesse stuur even een PB
|
up
|
kleppendeksels nr2 verkocht, up voor de rest!
|
up
|
Warmtewisselaar staat geen prijs bij? € 10?
|
PB je wel even voor de afhandeling
|
up!
|
heb wel intresse in die stuurpomp PB mij ander ff
gr, Ramon |
up
|
Ik zoek voor een golf2 16v KR een warmtewisselaar, maar dan met name het bevestigingspunt (niet het onderste gedeelte waarop de slangen komen).
Er zijn dus 2 soorten, een met een grote pakking en een met een iets kleinere pakking. Ik moet die met de grote pakking hebben. Ik heb namelijk een ander onderblok nu (staat een grote A op en op de voorkant staat 92, op het oude onderblok staat 1.8 met 3 bollingen ervoor) |
klopt, voor PL heb je ook twee verschillende, zelfde als KR dus. Dat heet officieel een oliefiltersteun. Ik ga voor je kijken zodra ik thuis ben! Ik pb je als ik meer weet
|
Verkocht:
Gasklephuis 16v Luchtfilterelement K&N G60/16v Oliefiltersteun toegevoegd |
Quote:
Die oliefiltersteun is dus de grote die je hebt!? :thumbup: Die wil ik heel graag van je overnemen! Mijn eigenwarmte wisselaar etc gaat er wel oppassen toch, dat verschilt neem ik aan niet (want de pakking daarvan had de vwdealer maar in 1 maat) |
Warmtewisselaar is er ook in 2 maten. het ronde gat is groter en ligt verder naar buiten. Maar goed dat is een kwestie van passen.
Ik heb mn gegevens naar je gemaild Verkocht: oliefiltersteun |
up!
|
onderdeel ontvangen!!!
tevens upje johan joure |
Wederom wat onderdeeltjes verzonden!
Waterpomp, uitlaatdemper, enkele wisser systeem, knippers, vering incl. toplagers, heb nog genoeg liggen! Montage is na overleg eventueel mogelijk! |
All times are GMT +1. The time now is 08:04. |