Quote:
zag het ook in assen zat gewoon tape op?!?! :confused: maar wel een supper gaaf golfje :thumbup: |
Quote:
Ja klopt... vond het wel vet/oldschool staan:D Gisteravond verveelde ik me dus had nog even wat foto's gemaakt, maar deze vond ik toch wel heel vet geworden... |
Vandaag weer bezig geweest aan de MK1...
Heb het volgende gedaan: - Contact punten afgesteld/vervangen, - Ontsteking afgesteld, - Kleppen gesteld, - Carburateur opnieuw afgesteld... Loopt weer als een zonnetje... Alleen nog de shoke vervangen en dan is de auto motorisch weer helemaal toppie :D |
Shoke doet het weer!!!:D
Maar nu weer nieuwe problemen... Eind demper is beetje lek (beetje erg), tank heeft een scheurtje onder de spanband... Dus weer nieuwe dingen, zo kom ik nooit aan me schroefset toe :screwy: maar ook leuk nieuws:D Heb me knipperlichten donker gespoten met blacklight spray... En ging met een maat van me uit verveling de wielen wisselen... Daarna maar weer snel terug gezet op ze staal :cool: |
Quote:
ok :thumbup: |
Haal alsjeblieft die tape van de koplampen af, dat staat zooooo gay!
Verder goed bezig hoor. |
Quote:
gewoon met een busje remmenreiniger van de 1stedebeste automaterialen zaak toch? (niet teveel tegelijk gebruiken en niet te hard poetsen) werkt bij altijd prima. |
Quote:
Vind het wel grappig.. Toont aan dat het allemaal niet té serieus genomen wordt! Leuk ding hoor; is die kleur origineel? |
Quote:
Orginele kleur was ook RaidGelb, maar hij is wel opnieuw gespoten... |
plakband :tongue: lol hahaha
ziet er wel geil uit ;) als ik mijn mening mag geven doe de orginele lampjes er maar weer in. is veel mooier. |
Heb een hele tijd niks in me topic gezet, maar ben zeker wel bezig geweest!
Wat er allemaal gebeurd is: - Pitje in me voorraam gerepareerd, - Nieuwe brandstof tank gemonteerd, - Nieuwe eind demper gemonteerd met nieuwe rubbers & klemmen, - De auto heeft nieuwe APK, - Nieuwe bandjes voor... De tank was wel een rot klus waar ik de hele avond mee bezig ben geweest, helaas heb ik geen foto's gemaakt tijdens het monteren... Had wel eerst wat troep geprobeerd om de ouwe tank dicht te krijgen, maar dat mocht allemaal niet baten dus heb ik maar een nieuwe er onder gegooit... Daarna heb ik voor de APK ook maar meteen een nieuwe einddemper en middenpijp gekocht en gemonteerd, hierbij ook meteen alle rubbers en klemmen vervangen... Daarna is de auto vlekkenloos door de APK gekomen, en 2 weken later heb ik nieuwe bandjes gemonteerd... |
Vanavond heb ik een setje BBS RM's opgehaald, wel opknappers maar dat is een leuk project voor de winter...
De bandenmaat die er nu omligt is 195/50 R15, en de lak is aan het afbladeren... Van de winter ga'k de randen polijsten en de harten ga ik spuiten, maar welke kleur weet ik nog niet... Ook mist er een naafkapje, dus ik die zoek ik nog... Morgen eerst maar is goed gaan wassen die velgen, betere foto's volgen nog! |
Vandaag heb ik een CL lip gemonteerd...
Staat goed vind ik zelf:D Voor de rest heb ik de BBSén nog even een goeie wasbeurt gegeven, en toen zagen ze er al een stuk beter uit... maar nog steeds niet goed genoeg, van de winter worden ze opgeknapt... Wat ik met de BBSén ga doen: - Harten worden geloogt (dus niet gestraald), - Harten worden daarna gespoten, maar welke kleur ben ik nog niet uit... - Nieuwe boutjes, - Nieuwe BBS logo's in de naafkapjes, - Nieuwe randen of ik polijst deze, daar ben ik nog niet helemaal uit... - 1 nieuw naafkapje omdat er 1 mist :mad: - Nieuwe wielbouten... |
Gister weer even in de avond nog snel een mod gedaan aan me achterlichten...
Had in VW Peformance gelezen dat in USA/UK mensen weer panty's over hun achterlichten heen trekken. Dus ik had even met me meisie 2 panty's gehaald en die over me achterlichten getrokken... Ziet er best wel goed uit:D Precies het resultaat waar ik op hoopte:D Verder had ik afgelopen weekend nog even me Distributie riem + V-Snaar vervangen, bleek dat de nokkenas al die tijd 1 tandje verkeerd heeft gestaan... (ik had hem nog niet vervangen, dat was al gedaan toen ik de auto kocht) |
Iedereen zijn ding, vindt het persoonlijk nogal afbraak doen aan zo'n mooie golf!
Hetzelfde geld voor dat plakband op de koplampen. De bbs'jes daarintegen is een hele mooie keus .... |
Quote:
2 tellen en ik heb wel orginele achterlichten hoor :D Waarom dure donkere achterlichten kopen als het ook zo kan :rolleyes: |
staat wel eightties! vind het alleen mooi omdat ik weet dat het een makkelijk afneembare feature is! Lekker fout stoer icm de strepen op je koplampen.
|
Vandaag een andere radio ingebouwd, nu hoor ik de muziek ook op de 120 :cool:
Hij ziet er misschien een beetje modern uit voor zo'n ouwe auto, maar kon em voor weinig krijgen via een maat van me die em nieuw had gekocht maar nooit heeft ingebouwd... |
Laatst deden me ruitenwissers, dimlichten, kachel en radio het niet meer. Maar bij grootlicht wel, dus had ik de schakelaar in me contact slot vervangen en deed alles het weer... (meer info, klik hier )
Verder heb ik vandaag nog een photoshoot gedaan van me auto, een klein deel heb ik op internet gezet... En de rest van de foto's vind je door HIER TE KLIKKEN Toen ik terug kwam zag ik dat me nieuwe kenteken platen binnen waren gekomen, deze zijn met luxe letters... als ze nou iets eerder waren binnen gekomen had ik ze er met de photoshoot al op gehad :mad: |
Quote:
Niks aan toe te voegen..! |
All times are GMT +1. The time now is 17:02. |