Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Volkswagen Polo "on air" (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39719)

martiepartie 19-02-2008 09:37

AryX heeft inmiddels een huid van een paar mm staal gok ik zo :):)

vwjb 19-02-2008 14:24

idd ieder z'n ding. Ook mijn voorkeur zal het niet hebben deze uitbouw, maar gelukkig zijn er meer dan genoeg die het wel mooi vinden.

AryX 19-02-2008 14:33

Mijn huis is normaal dik hoor

Mensen die alleen auto's kunnen afzeiken zijn gewoon te zielig om op in te gaan. Afkraken kan iedereen, opbouwende kritiek geven niet.

Ik ga lekker mijn eigen gang en ik heb schijt aan iedereen die het er niet mee eens is.

Siem 19-02-2008 14:51

tja niet mijn smaak auto, maar goed daar is meer dan de helft het dan ook wel duidelijk mee eens.
Het is jou auto en jou geld, dus doe lekker wat je wilt en ga je eigen gang. vindt het alleen wel een beetje zonde (weet niet hoeveel zo'n setje kost?) om dat onder zo'n auto te gooien.

PoloCoupeGT 19-02-2008 16:37

Vind het altijd zo jammer dat ze op opelforums VW afkraken en VW forums Opel afkraken. Wat is dat toch voor gezeik... Maar als je zelf maar blij bent met de designs... Ik zou er zelf wel andere velgen onder gooien past dan beter bij de auto.. Paar mooie lm's.

Polonaise 19-02-2008 16:54

Quote:
Originally Posted by AryX
Mijn huis is normaal dik hoor

Mensen die alleen auto's kunnen afzeiken zijn gewoon te zielig om op in te gaan. Afkraken kan iedereen, opbouwende kritiek geven niet.

Ik ga lekker mijn eigen gang en ik heb schijt aan iedereen die het er niet mee eens is.

Helemaal mee eens!! Laat iedereen nou lekker zijn eigen ding doen, op een treffen zie je al genoeg uni worst. Mijn smaak is iemand anders zijn smaak niet en iemand anders zijn smaak is mijn smaak niet.

Dus AryX, lekker doen wat je zelf wilt. Niet mijn smaak maar wel respect dat je je eigen smaak aan ons toont en ondanks de erg puberale reacties van menige mensen hier gewoon relaxt blijft.

René 19-02-2008 17:11

Tsja..iedereen geeft z`n mening....that`s all...
Op www.vwforum.nl scoor je heel wat positievere mening denk ik....dus als het je daar om gaat, kan je beter daar een account aan gaan maken..

Airride vind ik persoonlijk wel tof...lijkt me ideaal.

Wat is Uni worst trouwens?

Polonaise 19-02-2008 17:21

Quote:
Originally Posted by René
Tsja..iedereen geeft z`n mening....that`s all...
Op www.vwforum.nl scoor je heel wat positievere mening denk ik....dus als het je daar om gaat, kan je beter daar een account aan gaan maken..

Airride vind ik persoonlijk wel tof...lijkt me ideaal.

Wat is Uni worst trouwens?

Uni Worst = eenheidsworst = veel van hetzelfde

René 19-02-2008 17:27

Okee...ik dacht een soort rookworst...die heb ik namelijk helaas nog niet zoveel gezien op meetings...;)

Tsja, je geeft het zelf al aan...smaken verschillen...
Over het algemeen zitten er op Volksforum vrij veel mensen met dezelfde smaak: Laag, breed and less is more...

Als Arie er dan met een filmpje van een polo die omgebouwd is naar een "The fast and the Furious" mobiel...dan kan je er op wachten dat je niet echt positieve reacties krijgt...

Daarom zei ik al in m`n vorige post, als hij graag positieve reacties wil, dat hij zich beter kan registreren bij www.vwforum.nl .... en dit is gewoon als tip bedoeld, aangezien daar veel meer spoiler, tupperware en witte RS bumperboys rondhangen ;)

AryX 19-02-2008 18:08

ten eerste gaat het me niet om de positieve reacties want ik weet dat niet iedereen het mooi vindt

ten tweede gaat het er gewoon om hoe zielig sommige mensen reageren. Vind je het niet mooi dan kun je het nog op een normale manier zeggen en niet als een afgekeurde Josti lopen mekkeren

ten derde, ik ben ook op het vwforum actief :tongue:

Erik 19-02-2008 18:28

"Custom Koni's", de oude set van Melvin?

Jazzblue 19-02-2008 18:59

Ieder zijn ding! Maar waarom laat je het dan in godsnaam nog zien als je weet dat je toch zoveel negatieve opmerkingen naar je hoofd krijgt gegooid. Ik bedoel het niet om je af te zeiken ofzo maar ik zou liever mijn auto op een forum laten zien waar wel iedereen het mooi vindt enzo. Dit is gewoon niet het forum voor mega bumperts en sjonniepruttelpijpen enzo:D.

AryX 19-02-2008 19:05

Nee Erik, mijn schokbrekers zijn speciaal gemaakt om de BSS kit goed te laten werken onder mijn auto.

PoloCoupeGT 19-02-2008 20:05

Ga je nog andere velgen eronder zetten?

Mk1-Addict 19-02-2008 20:16

Quote:
Originally Posted by Erik
"Custom Koni's", de oude set van Melvin?

nee, die liggen bij mij in de gang, komen zsm onder de type 1 cabrio

wat mij opvalt is dat de auto helemaal niet zo erg laag lijkt te gaan, volgens mij moet je met airride juist dit soort grote bumpers op straat kunnen leggen, heb het idee dat er wel heel veel van de air gebruikt wordt om alleen maar 'in the air' te gaan....

AryX 19-02-2008 21:15

Ik heb stalen velgen gevonden van iemand op het forum die volgende maand vrij komen.. die ga ik verbreden en polijsten of verchromen

AryX 19-02-2008 21:16

als de bodykit er omheen zit gaat ie wel helemaal op de grond. Deze bumper is nog van de eerste generatie tuning-bumpers voor een 2f, die waren allemaal nog niet zo "hoog" als je begrijpt wat ik bedoel..

G-eert-40 19-02-2008 22:59

inderdaad, gewoon doen wat je zelf vind. vind de airride wel apart staan op een polo, nog nooit eerder gezien eigenlijk op een polo dan! inderdaad andere velgen, ben erg benieuwd hoe het verbrede staal eronder zal staan.

wel foto's plaatsen dan he en voor diegene die het niet mooi vind opent het topic maar gewoon niet.

grtz.

AryX 19-02-2008 23:06

Kijk iemand die het snapt ;)

ja als de velgen eronder zitten komen er zeker foto's :)

René 20-02-2008 02:04

Stalen velgen polijsten??

All times are GMT +1. The time now is 18:58.