Quote:
Ik heb inderdaad al eens lang geleden een foto van geplaatst ,ik heb het toen gedaan om ook de binnenzijde van de afgedraaide rand mooi te krijgen ,want die was namelijk niet helemaal ver genoeg afgedraaid ivm de getrokken banden . Werkt op zich wel hoor ,eerst met een beiteltje ertegen aan , dan met korrel 150 , enz ,tot aan waterproof 2000 ,een beetje unipol op een zachte doek en klaar is kees (of was het wytze... :tongue: ) Erg veilig is het trouwens niet echt ,maar het werkt wel . Ik had de auto in de 3e en dan stationair draaien . sja ,je bedenkt soms wat :thumbup: |
Ik zou het in ieder geval niet zo doen bij een auto met 100% sper :tongue:
|
Quote:
Wat staat hier?? |
Mja, dat vroeg ik mij eerlijk gezegd ook al af.
Verder als dit kom ik niet. Auto hoog op de kolommer, als het misgaat en de auto komt naar beneden zetten heb je nog zat tijd om weg te komen. Maar of dat er ook staat? |
Zo doe ik het afdraaien van (lichte) stoeprandschade en het ruwe opschuren.
Ik heb een remschijf op een dikke as gemaakt....werkt perfect zo......... :thumbup: |
hahaha...goed bedacht :D:D
|
Quote:
Dan moet je toch wel heel erg hard je best doen :D vergelijk het met een klauwplaat van een draaibank, hoegroot is de kans dat je ook echt tussen de klauwen komt met zon snelheid ? :) Best klein, anders had ik nu helemaal geen vingers meer ondertussen :redface: |
ach,ieders eigen verantwoording toch ? :D
|
Quote:
Hehe, ik kan ook nog steeds tot 10 tellen.............. :rock: |
doe het nog altijd met de hand is wel zo veilig.
|
Krijg je op deze manier geen groeven in de draairichting, zoalsje ook met afdraaien krijgt?
|
Als je de draaibank goed insteld krijg je dus echt bijna geen groeven hoor ;) misschien hooguit wat krasjes van spanen die tegen het oppervlak aankomen :D
En groeven die je op deze manier maakt schuur je er toch gewoon met een fijnere korrel weer uit ? :tongue: |
Quote:
precies. |
Quote:
Komt denk ik door de prijzen die de polijsters zich tegenwoordig vragen. ;) :tongue: |
Quote:
4 a 5 tientjes voor een rand polijsten duur? polijsten is niet schuren en met een doekje unipol erover, maar dat snapt menig een niet. kijk eens op verschillende foa daar zijn ze met brillo schuursponsjes etc en jif aan het "polijsten", ip met sisal(waar de meesten nog nooit van gehoord hebben) voorpolijsten etc |
Is waar je zelf voor kiest toch? ;)
|
Quote:
Klopt als een bus................ :rolleyes: |
Quote:
Maar dìt klopt dan weer niet. Klopt als een zwerende vinger, of sluit als een bus. Bussen kloppen niet. :tongue: |
Quote:
Lezen is ook een vak;) Er staat dat hij velgen polijst terwijl de auto op een twee kollomer hefbrug staat. En met instorten word het toerental van de motor bedoelt, toerental word namelijk lager als je hard tegen de velg drukt. Verder is 120 km\h een mooie snelheid om te polijsten. En BBSen even met een paar verzonken inbussen vastzetten. |
Ik had ook van dit geintje gehoord, dus Skitzo en ik gingen het ook proberen. Hij was erbij: mijn duim bleef hangen achter de Clio 16v-Speedline-spaak...
a) zo'n optater doet best pijn b) nagel bloedde als een gek c) velg eraf gehaald en maar schuren op de conventionele manier.. Daarbij is het meer voor de hogere korrels denk ik... (vanaf korrel 240) we kregen de corossie er met 80 zelfs niet uit... :( |
All times are GMT +1. The time now is 21:03. |