Quote:
Zo maar even. |
Jammer, maar het risico met zo'n lader loop je altijd. Nu gebeurt het jou, morgen iemand anders. Balen!
|
Quote:
Op mijn G-lader zit een 72er poulie en er zitten andere injectoren in en een andere chip . ,s morgens de boordcomp altijd gelijk op olietemp zetten en nooit boven de 2500a3000rpm als ie nog niet 80gr is. Als ie goed warm is kun je gerust wel ff een keer planken. maar nooit constant plankgas. dat heb ik nooit gedaan. Tuurlijk rij je wel eens een keer lekker snel. maar dat moet ook kunnen. Daar zijn ze ook een beetje voor gemaakt toch ;) Constant 240 is natuurlijk niet echt goed. Dat "haalde"hij wel :cool: Maar dat was gewoon even een paar seconden om te kijken wat ie kon. Maar dat moet ie wel kunnen hebben. |
Quote:
IK vind 900 euro anders wel veel geld hoor. Dat leg ik nu zo even niet op tafel. Heb ook een gezin he. Het asje wat in het oortje van de verdringer komt is in tweeen. 1 deel heb ik hier liggen dat is door het gat naar buiten gekomen. Ook is het naaldlager naar buiten geschoten. Blok spoelen doe ik gewoon voor de zekerheid en voor mezelf. Wou je zeggen dat jij zo weer zou gaan rijden na dat je het inlaat-traject hebt gereinigt?? Ik dus niet. |
Nee ik spoel altijd het hele inlaat traject.
Maar de motor met olie doorspoelen zie ik geen nut van in. Zeker niet met Aldi olie....(verkopen die olie???) |
Quote:
Ja die verkopen olie :D lekker dun. Ik ga de carterplug eruit halen en zet een grote emmer eronder en laat zo van boven gewoon tig liter olie erdoor heen stromen. Mocht er wel iets in zitten dan neemt die aldi zooi het wel meen. Het is gewoon het zekere voor het onzekere. Dan ga ik met een magneet door de emmer en ff kijken wat erin zit. Desnoods haal ik het carter er even onder vandaan. Als dat is gedaan dan vul ik hem af met Castrol. (mits er niks vreemds in de olie zit) Het is zonde om hem met dure Castrol door te spoelen en dat dan later weggooien ;) |
Er kan niks in je motorolie komen als je lader barst, dus heeft dat geen enkele nut.
Het gaat alleen om je luchttraject die je moet spoelen. Mocht je motorolie vervuild zijn op welke manier dan ook, kun je ook direct een nieuwe motor scoren. Dan is er nl wel iets heel erg fout gegaan. Je lucht en olie komen niet bijelkaar hopelijk :rolleyes: |
Quote:
Precies :thumbup: |
Quote:
Dan zou je motor nl in 2 stukken moeten liggen anders kan het niet. |
Ai, Heb zelf in de corrado ook een kapotte lader gehad (zie topic) en die heb ik toen bij arno (polo3) een gereviseerde gehaald. Heb de kop van het blok laten lichten om te kijken of het blok beschadigd was, en helaas was dit het geval. Iedereen zei tegen mij dat het niet nodig was maar wilde het zelf met eigen ogen zien of het blok binnenin oke was.
Er zaten dikke groeven in de cilinder wanden. Bij Arno heb je voor onder de 900 euro een revisie lader. Ik rij er inmiddels alweer 15000+ mee. Met kleinere poelie en chip. Succes met het herstel! |
bale Domi , maarja auto s kosten nou eenmaal geld!!!
|
Ben net even bij de oom van mijn kameraad geweest. Zoals het nu lijkt mag ik (zolang de g60 stuk) is rondtuffen in een golf 2 1300 :D . Ze gebruiken die haast nooit en staat alleen maar stil. IK hoef hem niet te kopen zei hij. Gebruik hem maar gewoon zei hij.
Vanavond even heen om wat dingen te bespreken, Golfje komt dan wel op mijn naam en in de verzekering. Als de g60 klaar is mag ik die golf verkopen :thumbup: (geld is dan wel voor hun ;) ) Super dat zulke mensen bestaan. :woowoo: |
Domi,
Dat is zwaar @#$%^^ voor je. De bestelling zal wel even niet door gaan. Uiteraard hier alle begrip voor. |
Zonde Domi. :(
Maar kun je niet gewoon met de G60 blijven rijden in noodloop? |
Quote:
Ja, de bestelling zal even moeten worden geanuleerd. Bedankt voor je begrip en mijn excuses. :redface: Quote:
Met een kapotte lader zeker :screwy: Er wordt vanaf nu geen meter meer mee gereden totdat ie weer klaar is. |
Jammer Domi !
|
Heb op mijn Rallyegolf destijds een spanrol gemaakt :screwy:
Deze kocht ik nl met een kapotte lader . Deze had precies dezelfde laderschade als die van jou. :cool: Hierdoor kon ik gewoon rijden met de auto ,alleen heb je totaal geen prik :D Kon toen even rustig zoeken naar een andere lader. |
hmm.
zo snel mogelijk mijn lader laten reviceren want mijn lader is in 2004 er nieuw op gekomen en sindsdien volgens mij niet meer gereviceert. al zag karakan laatst m-rg 1004 erop staan. vraag me af wat dat betekent,tis niet iets wat erop hoort maar later erin geslagen denk. |
Quote:
:screwy: Erg jammer domi! Maar mooi dat je ff noodvervoer hebt voorlopig. Kan je mooi de tijd nemen voor de auto. Veel succes met de reparatie! |
ik zie je morgenavond wel verschijnen kerel :)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:38. |