Gedaan, werkt perfect. Kachel doet het weer. Wel raar dat de roosters die op je gericht zijn niet warm blazen, heeft iemand zitten slapen in Ingolstadt zeker :D
|
Het is wel om te bouwen zodat je wel warme lucht uit alle openingen krijgt.
Helft van kachelhuis met ventilator loshalen onder motorkap. Ruimte boven kachelradiateur dichtmaken, en plastic in verdeelhuis aanpassen zodat de lucht ook naar de buitenste roosters gaat. Maar wat was het nu met de startmotor? :) |
Hmm, ik ga er voorlopig niks meer aan doen, toch bedankt voor de tip.
De startmotor: Vriend van me lag eronder, en zag de plus loshangen. Die had hij er weer opgeklikt, maar de auto startte nog niet. Hij had alleen niet gezien dat er 2 aansluitingen op de startmotor zitten. Ik heb de startmotor daarna gedemonteerd, had de 2 aansluitingen wel gezien maar was er vanuit gegaan dat hij het wel had getest. Communicatie liep een beetje mis :P Ach ja weet ik hoe weer hoe dat ding losmoet. Startmotor zat bij mij trouwens met 2 bouten vast, klopt dat? Weet iemand trouwens waarom er 2 aansluitingen op de startmotor zitten? |
.
|
Ja die hele lange zit erin, en eentje waar de uitlaatsteun aanzit. De derde was niet gemonteerd...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:58. |