ik ook weer aanwezig supppper wekend gehad !
|
Onze voorbereidingen voor VAG-FEST 2008 schieten goed op. Onze sponsors van vorig jaar hebben dit jaar ook weer het volste vertrouwen in onze organisatie. Alvast danken wij dus VW Speed, Meguiars, Pro-Lettering, GR8, AMR, T&S, Crauwels ... voor hun medewerking. Ook Volkswarenhaus heeft besloten om dit jaar een partnership aan te gaan met onze organisatie, waarvoor dank.
Bedrijven, Organisaties, Particulieren die ook graag mee de VAG-FEST-kar willen trekken kunnen zich nog steeds aanmelden via info@vag-fest.be, alle informatie omtrent sponsoring kan via deze weg verkregen worden. Verschillende standhouders hebben zich ook al ingeschreven voor een plekje op VAG-FEST 2008. Wil je ook een plaats op VAG-FEST 2008, het kan, meer informatie kan je eveneens verkrijgen via info@vag-fest.be Eveneens blijven we zoals vorig jaar bij ons BACK 2 BASICS concept, wat aan de reacties te horen zeker gesmaakt werd. Voorinschrijvingen zijn er NIET. Vragen kan je steeds stellen via onze mailadressen of via ons Guestbook. Meer info kan je ook steeds vinden op WWW.VAG-FEST.BE Wij hopen jullie alvast allen te mogen verwelkomen op VAG-FEST 2008. |
jeetje gunter, vette passats heb jij (gehad) ken ze inderdaad allemaal van de VW speed wel, respect!
|
Hoi VAGGERS,
Hier alvast de preview van onze flyer. Voor de rest blijft ons concept hetzelfde als vorig jaar. BACK 2 BASICS. Vanaf nu komt er regelmatig meer info op onze website, dus het kan geen kwaad om daar eens een kijkje te gaan nemen. Vragen kan je altijd stellen via mail of via ons gastenboek op de website VAG-FEST.be. Greetz |
mabey ben ik er ook wel lijkt me een leuk treffen..
|
Vorig jaar wel plezier gehad daar :)
Weet nog niet of we dit jaar er weer voor warm gaan lopen... |
ga waarschijnlijk zondags naar toe!! :thumbup:
|
Probeer er dit jaar wel bij te zijn.
|
Quote:
Even ...heen en weer naar boom ? :D ik ben zondag aanwezig |
Quote:
Geen heel weekend? Niet even een drankje bij ons :) |
Quote:
wil wel graag, maar we hebben meer verplichtingen :redface: drankje haal ik wel ff op zondag morgen 8 uur :thumbup: |
8 uur :eek: ??? Kan niet beloven dat we de 2e kater van het weekend dan al te boven zijn :cheers:
|
Quote:
:D :D :thumbup: |
damn!!!....ik wil er zo graag bij zijn maar heb een ander fest op het programma.
ik ga naar sziget:) |
Waarschijnlijk het hele weekend aanwezig!
|
zoals het er nu uitziet ga ik niet, heb storingsdienst :( !
gr. Martijn |
Vag-Clubs die graag hun link bij op onze website hebben kunnen deze nog altijd sturen naar Greg @ Vag-Fest.be
Filmpjes en foto's van editie 2007 zijn ook nog altijd welkom. |
Hoi VAGGERS,
We zijn weer enkele weken verder en voorbereidingen voor VAG-FEST 2008 zijn zo goed als achter de rug. Zodoende zijn wij bijna klaar om jullie allen te verwelkomen op ons BACK 2 BASICS VAG-FEST. Er is zonet een volledige websiteupdate gedaan. Nog vragen??? Vragen kan je altijd stellen via mail of via ons gastenboek op de website www.VAG-FEST.be. Ook is onze links en pictures pagina verder aangevuld en er is een nieuwe rubriek bij op aanvraag van sommige sympathiserende clubs. Vanaf nu zullen wij ondersteunende VAG meetings bij op onze website vermelden. Je kan dit steeds via mail greg@vag-fest.be Tot VAG-FEST |
ik zal er ook bij zijn. :)
|
ik hoor net dat het niet in zit. balen man..........
|
All times are GMT +1. The time now is 17:54. |