Quote:
nog erger, kijk uit dat je niet van de wereld afvalt, daar boven schijnt vaker te gebeuren :D |
Dus toch nog doorgegaan :thumbup:
|
Heb hem vandaag zien staan bij Alberto, best een leuke passat 16V...
|
Quote:
Gaat nog leuker worden ......... :D |
die volvo komt uit scandinaviƫ, die is wel wat winter gewend dan toch haha. Maar leuke auto, zo'n gt-tje is altijd leuk om te zien. Veel plezier ermee :D
|
Voor een joet heb ik nog koplampen met witte knippers liggen :D
|
Quote:
Originele koplampunits dan ook weer terug in de DOP? |
Quote:
De 850 werd in Belgie gemaakt :redface: maar ik moet toch een smoes verzinnen om weer VW te gaan rijden :D |
Quote:
Die kom ik tegen die tijd wel bij je halen :thumbup: |
Quote:
Die zitten er al weer een tijdje in, werd gek van die chinese bende. Xenon met orginele units werkt ook goed, beter eigenlijk ;) |
Quote:
de C30 ook, maar die kan je gewoon in de fabriek in Zweden ophalen volgens de radioreclame :D |
Zo, even geleden maar we gaan weer vrolijk verder :D
Na de rode nog even een zilvere 35i gehad, deze is na de opknapbeurt weer bij een liefhebber terecht gekomen. [/QUOTE] Maarja het blijft kriebelen dus vorige week een Golf 2 opgehaald :giggle: Een 1.3 Manhattan 4-bak uit 1989 De plannen zijn uiteraard weer de standaard: lager en wieltjes! |
1.3 met 4-bak... jij hoeft die scooters blijkbaar niet zelf rond te slepen als je weer eens ergens in het zonnetje een duurtest mag doen?
|
Die ziet er best goed uit op de foto! Veel plezier ermee.
|
Quote:
Nee, daar hebben we een busje voor. Deze is puur voor in de buurt en kleine stukjes, gaan ik verder weg pak ik de R wel :D |
Quote:
Dank je, ach zitten wel wet plekjes op maar het hoeft geen showauto te worden :thumbup: |
eeeh, wit is the shit
je kan het niet laten he :thumbup: |
Leuke basis voor wat moois. Ben benieuwd!
|
Quote:
Idd :D vanavond even naar beneden gebracht alleen bij de laatste schokbreker achter zit de bus boven de schotel zo vast als een ........ :mad: Morgen weer verder, sportstuurtje zit er al in en morgen misschien even langs de sloop vlakbij mijn werk. Staan zo in het zicht drie witte donor exemplaren voor de kleine dingetjes die ik mis of moet vervangen :D |
Quote:
Ik ook Marnix, ach als het niets wordt weet ik waar hij heen kan ;) |
All times are GMT +1. The time now is 06:06. |