Quote:
met zo'n opmerking vraag je er zelf om.... wie is er dan een kleuter.... :rolleyes: |
Quote:
ohw ja joh? Als hij er zo om vraagt kan hij het zo ook terug krijgen.... Jij bent toch mod of niet? ik had gevraagd het topic te sluiten? en dan durven ze hier iets te zeggen over vwforum... :thumbup: |
dus? omdat jij het vraagt MOET het dicht?
zolang iedereen nu een beetje on-topic blijft hoeft het topic van mij niet dicht ;) lekker makkelijk, he, zo'n vergelijking trekken.. :rolleyes: |
maar van mij wel, ik het heb het topic gestart en wil het bij deze dicht hebben :screwy:
|
Je kan wel meer willen... :screwy:
|
Can't we just all get along? Volgens mij zou dit om de tafel onder het genot van een bakkie (groene thee) allemaal niet zo ver komen.
Dit topic is pas geslaagd als we een Nederlandse vertaling hebben van wat daar gebrabbeld wordt toch? (Japans reken ik ook goed!!). Er wordt hier trouwens niets 'gezegd' over VWForum. |
@ stijn: mwah voor mij hoeft het niet meer, ik stuur bonald een mailtje en dan is het klaar.
Tevens komt de vrouw een collega van me uit tjechië dus zoals ik eerder al vroeg kan dit topic gesloten worden |
Dan mag je zelf de vertaling posten, want nu ben ik inmiddels rete benieuwd.
Dobry den! |
Quote:
Jij bent hier te vaak langsgeweest op de maandagavond :tongue: |
In godsnaam voordat je tsjechies gaat leren, leer fatsoenlijk Nederlands, het is Tsjechië..
Verder zou iedereen zich beter moeten gedragen of ik ga eens met de pet langs... Btw rond de tafel zitten en groene thee drinken is saai Stijn, beter oplossen zoals de apen dat doen... :cool: |
Quote:
Dacht het ook :thumbup: @ Berserker: Ga iets nuttigs doen met je leven, ga ergens het Nederlandse dictee afnemen ofzo maar val mij er niet mee lastig. :gives: |
:eek: hoe krijg je het toch elke keer voor elkaar :D
'Petje' en de boel staat op stelten :tongue: Ik ben natuurlijk ook benieuwd naar wat er gezegd wordt, maar het laat zich raden. Mooie golf, vette velgen, zo één wil ik ook wel, ik zou mijn Favorit er direct mee omruilen, wow dat skateboard beschadigd de lak, en gaat zo maar doah.. |
Even wat gumwerk gedaan. Nu gaan we weer gezellig aan de thee. Zitten we weer te soppen dames?
|
|
hahaha gaat steeds beter met het volksforum!!!! erg jammer dat het zo erg achteruit gaat.. ik zeg verder niks over dat vwforum ma dit duurt niet lang meer..
|
Dat zal wel een beetje meevallen. Het forum is niet zomaar kapot te maken doordat er onderling wat scheve verhoudingen bestaan..
Sommige mensen moeten zich niet zo laten kennen en eerst tot 10 tellen voordat ze hun gevoelens op het internet neerleggen. |
Precies, we kunnen wel alles gaan gummen, maar sommige mensen kunnen ook gewoon een iets dikker velletje kweken. We zijn toch geen 6 meer?
|
Quote:
Dan krijg je een beetje het VWVortex-gevoel. |
Al dat gezeur over 'achteruitgang van een forum'....een forum is niets meer dan een wat bits en bytes op een harde schijf ergens aan de andere kant van de oceaan. Wat het forum maakt zijn de bezoekers. Hoe was de slogan ook alweer? 'Een beter forum, begint bij....'?
*Zet het water maar weer op* Bakkie iemand? Ohja, het ging over een Tsjechische tekst (Spell check, Folkert?) Dobry vecer inmiddels! |
2 klontjes aub. heb een SAS-dag
|
All times are GMT +1. The time now is 18:58. |