in ongeveer een halfjaar tijd van 156.*** naar 176***. Voor mijn doen best veel
|
437duizend en nog iets toen liep de motor van mijn golf 2 diesel vast.
na 20000km op 1,5liter olie te hebben gereden(met meer erin lekte ie ;) ) nu 215 duizend km met een audi a4 1.8t en loopt nog als nieuw |
Heb nu pas 190.*** km weg en rijdt echt nog als nieuw:D.
|
Pfff, ik ben te vaak van auto gewisseld om veel km's met 1 auto te maken.
Maar om een voorbeeldje te geven, ik heb een Jetta Mk2 CL 1.6 TD gehad, van '87. Die kocht ik met 318.000 km op de klok, en 4 maanden later ging ie naar de export met 350.000 km op de klok :D. Blok was simpelweg super. Trok als een beer en nog zuinig ook. Slechter dan 1 op 17 wou ie niet. Maar de auto zelf was uitgeleefd en zo gaar als een koekje. Ik had er serieuze plannen mee, maar toen ik ontdekte waar ie allemaal rot was...:( |
Dez Jetta kocht ik met 150.000 en een kleine 18 mnd later verkocht met ruim 260.000 km, probleemloze superauto!!!!! :thumbup:
[IMG] [/IMG] |
Quote:
heb je flink je best gedaan :D |
ik werkte toen in eindhoven en woonde( nog steeds trouwens) in apeldoorn, dan tikt een paar keer per week wel aan :D
(tegenwoordig ben ik een grote km vreter als ik 10.000 km prive rijd per jaar) |
[/IMG] de gekocht in oktober 2006 met 264.000 op de klok, nou staat er 316.000, start altijd,bijna geen olieverbruik,alleen benzine lust ie wel, 1 op 9. maar voor de rest geen klachten. :D |
sorry voor het niet te verklaren gele ding onder de teller, volgens mij van een aldi musliereep..
|
bijna 6 ton, 1,6D, toen waren auto en blok echt op... zo'n 3 ton in familie geweest :)
|
Quote:
dit lijkt verdacht veel op sluip reclame ;) :D |
All times are GMT +1. The time now is 13:18. |