heb de golf vandag nog even op de brug gehad en het 1 en ander toch even getectyleerd van onder:)
maar nou zat ik naar me carterpan te kijken. die komt onder de voorlip van de bumper. hebben jullie daar gezeik mee kwa verlagen. dan komt bij een hobbel als eerst die carterpan ertegen aan lijk mij... of weten jullie hier wat op. zijn er ook smallere pannen te koop ofzo. hoihoi |
Ik weet niet of je smallere hebt voor dat blok. 1 ding staat vast: nu heb ik altijd een carter + pakking in vooraad:-) Gelukkig moet ik nog niet meer wegentax gaan betalen omdat ik het wegdek soms beschadig.
|
whaha :P is dat er ook al joh :P:P
|
nou de velgen zijn vanmiddag besteld :P dus morgen binnen
ze zijn besteld in 13'' en voor 7J en achter 8J. we moeten alleen nog even wat meer rondzoeken voor een bandje. want ik zou graag iets van 185/45-13 willen maar dat maken ze niet in 185. en 195 heeft ze wel met een 45 wang. maar de fijne vriend gaat nog even wat langer zoeken voor me zodat ik een dik 185 bandje erop kan doen hopelijk :) gr |
nou weer even wat te vertellen :P
gister dus die velgjes besteld, goeie service dus vandaag waren ze al binnen. de voor velgen zijn 7J en achtervelgen 8J. bekijke het zelf maar. zijn nog even druk aant zoeken voor bandjes in de juiste maat die ik wens:) gr |
mooi mooi mooi!! zijn wel lekker breed he!!
plat op de grond gooien die Cabby en je heb een hele dikke 1!!! :cool: En de cabrio ziet er trouwens goed uit!! Mijn complimenten!! :thumbup: |
Mooie velgen, zal er heel dik uit zien onder je Cabby:thumbup:!
|
tnks voor de reactie.
zal idd erg dik staan denk ik :P ik schrok er zelfs ff van hoe breed dat de achtervelg was haha. maargoed. ik zal hem binnekort ook stukkie verlagen denk ik, ff opmeten rondom tot hoever ik kan en dan bestellen... daarna ga ik lekker van de zomer rond toeren en flink sparen. het volgende wat ik er dan na wil doen is over laten spuiten en een nieuw dak erop. dan komt alle accessoires wel vanzelf. greets |
mooi, die velgen op het bed, zo hoort het ook zuinig zijn op je spullen(waar slaap je zelf trouwens op het moment) :D
|
nana (H) velgen staan nu voor me bed dusja :P ik voel mezelf toch net wat belangrijker dan de velgen he (H) maar ze staan alsnog netjes op de grond :P zoals 1e foto (H)
|
weer eventjes wat dagen verder.
achtervelgen zitten eronder, alleen voor moet ik nog even spacers tussen doen. die zijn inmiddels vandaag besteld en volgende week binnen. me 13'' lopen voor aan op de remklauw dus ze komen dalijk 15mm naar buiten ook mede omdat de blokjes al redelijk wat versleten zijn. ook heb ik vandaag op mijn werk mijn demper die onder mijn focus zat onder de cabrio gemaakt... en ik zeg het niet gauw maar hij zit fantastisch. onder me ford focus nu :P en dan onder de golf:) dat was em weer. gegroet verders. |
Mooie knappe auto heb je daar joh, alleen vind ik het jammer van die jap-style uitlaat ben ik zelf niet zo gek op:D Maar verder keep up the good work!
|
ghehe ja nou ik moet eigelijk zeggen, die uitlaat zat al eerder onder mijn focus maar die had ik aantal jaar geleden door een turk laten doen toen ik nog geen automonteur was:P en die was behoorlijk verbeunt. maar tis dus dat ik de demper al had liggen.
anders had ik het niet gedaan... het geluid is overgens waanzinnig. |
nou, weer even updateje :P
ik heb na wat onenigheden eidelijk me ATS voorvelgen erop zitten. 13''. ze liepen tegen de remklauw aan zoals meerdere van jullie dat ook wel weten, dus ik spacers besteld 15mm. ahfijn na weekje die dingen binnen. tegenlijk een slotboutsetje erbij en 4 extra lange wielmoeren erbij ik naar huis proberen erop te doen. zijn die 4 extra wielmoeren M14 inplaats van M12. en dat terwijl het bij elkaar lag toen ik het ophaalde. beetje slordig dus maargoed. ik even tijdelijk met 2 slotmoeren vast gezet en terug op de grond. gewacht tot de moeren waren afgedraait naar M12. dus ik die paar dagen later er weer op zetten. ik klein rondje rijden. zit me schijf L/V te klapperen :S. WTF d8 ik. dus wiel er weer af en kijken. was dus het kopje van het schroefje in de schijf afgebroken. maar dat kon helemaal neit d8 ik want hij zit opgesloten. dus ik na lang kijken, blijk dat de spacer neit diep genoeg uigevreest was. 2mm teweinig. dusja ik WEER terug en aangegeven van joh hij is niet diep genoeg. nou 3 dagen laten ik die schijven weer gehaald. en nu past het eindelijk allemaal. gelukkig heb k nou ook nergens meer last van. HEHE ja dat ie nu dan wel iets vlotter optrekt :P en dat ik heel gauw heel snel rijd :p op de teller dan ;). foto's zal ik vanaaf ffies uploaden. :) gr |
me achteruit rij lichten werken niet heb k gezien, zou dat misschien kunnen komen door de schakelaar op de versnellingsbak??
en me klokje op het dashbord hoe kan ik die verstellen?? en me temperatuur tellertje in het midden op het dashbord doet het ook niet... zou dat ook een kapotte sensor kunnen zijn. en zoja waar zit die precies, voor het kleppendeksel of rechts van de deksel?? en om de kleppen te stellen hoe ga k dat doen op dit blok?? |
de velgen staan hem mooi onde de cabrio.
|
momenteel heb ik de deur panelen eruit gehaald omdat er woensdag een paar klein putjes uit geveegt worden op me werk schadeafdeling. en waarom de gril eruit ligt heb ook zijn rede, ik ben de stadslampjes in de binnenste lichtunits aan het doen... maar die die er vd week wel weer in. gr |
more pics
was vrijdag:P en dit was vandaag |
Leuk ding hoor, HIJ IS ALLEEN WEL ZWAAR TOE AAN: VERLAGING!!!!! Hahaha
|
hahaha ja he, et lijkt wel een Jeep :P
iemand sugesties ? zat zelf te denken aan schroefsetje. weet alleen nog niet welke ik moet nemen. Weitec is zeer goed, maar kost me 500 eu voor een set compleet rondom. maar ik wil wel iets stugs... want ik heb nu achter 8cm tussenruimte maar ik kom nu al soms tegen me wielkasten aan. |
All times are GMT +1. The time now is 00:03. |