![]() |
Geregeld. :D
Jan, bedankt voor de link. :hug: |
Wat is geregeld? de stoelen?
|
Quote:
Yes. |
dampepiek@hotmail.com :D :D
kom je naar drachten chris ? |
Quote:
Denk 't wel. De Recaro's die ik nu heb blijven, en daar komt nog een setje Recaro's bij. Dan krijgt hij mijn lederen interieurtje. :D Blijven tenminste alle setjes compleet. ;) |
Quote:
kom dan hier even langs met de hoedenplank ..kan je gelijk jou doppen weer mee krijgen die hier nog liggen ....... :thumbup: team dampehin bied het nu aan voor 300 euro trouwens :D |
Quote:
Helemaal prima. Kan ik gelijk de spullen voor JettaPowerrr meenemen. Ik ga er tenminste van uit dat ie ook daar ergens in de buurt woont... het is immers een Jetta-man. :D |
Quote:
woond in de stad groningen ... dan heb je gelijk een hele route :D |
Quote:
Misschien ook niet... krijg net opeens weer een mail dat ie ze waarschijnlijk al verkocht heeft aan een ander, mocht dat niet doorgaan hoor ik 't wel weer... :angry: Wat is 't toch met dat Marktplaats volk? |
Lullig zo, hij had de prijs ook al verlaagd vandaag...
Maar al had ik ze nog zo graag gehad, van mij had hij ze nu mogen houden ! |
Advertentie is alweer verwijderd.
Nouja, dat was een maandje geleden ook al zo. Misschien zie ik hem tegen het einde van volgende maand wel weer verschijnen. :( |
Zoals ik al zei, gewoon die ene stoel uit elkaar halen. Dan las ik hem wel. Is dat ook weer allemaal netjes!
|
Quote:
:eek: :mad: gaat mijn plank nu weer met de post ... |
Quote:
Denk 't wel... ben bang dat ze deze keer toch echt verkocht zijn. Maarja, dat dacht ik vorige keer ook, en dat was geloof ik ergens eind november - begin december. Ik heb toen samen met Jurjen naar Corrado stoelen om Marktplaats gezocht, dus hij zal 't waarschijnlijk wat preciezer weten... |
All times are GMT +1. The time now is 15:00. |