Gave golf heb je gekocht,
valt zeker wat moois van te maken... |
gaat zker goedkomen
vandaag een dagje vrij resultaat -nieuwe schijven en blokken voor -handremhevels preventief behandeld -alle riemen vervangen -versie olie + filter -bougies verdelerkap rotor -brandstoffilter -warmloopregelaar schoongemaakt -kleppendeksel gespoten -nieuwe kleppendeksel pakking -motorruimte ontvet schroefset en 2 banden besteld voor op het staal |
€ 35,- = Fl 77,- !!!!
Quote:
Toen ik mijn Edition One had, heb ik er ook naar gezocht en uiteindelijk gevonden, maar niet gekocht: Ik ga toch ècht niet bijna Fl 80,- :eek: neertellen voor een stickertje van amper 10 X 10 cm... |
Stoer ding heb je,
Gr Lars |
Nice...meer foto's please :D
|
Vandaag weer schroefset op de mat
het is een TEC setje , op een ander forum best positive dingen over gehoord en voor de helft van de prijs van een supersport vond ik het wel het proberen waard. Ziet er degelijk uit , dikke dempers goede draad , alleen geen spuitvet bijgeleverd mja |
Zijn goeie setje hoor. Ik rij nu ook ongeveer 2 maand met dezelfde schroefset en vind het best lekker rijden. Voor mijn gevoel was hij in het begin stugger dan dat hij nu is.
Spuitvet heb je ook niet nodig, na montage in de blanke tectyl spuiten. Nog verdere updates of foto`s van de auto? |
Quote:
Weet je nog of hij hem heeft? |
Quote:
omdat ik 9 van de 10x buiten moet sleutelen word het moeilijk om vooruitgang te boeken , morgen en zondag staan ook vol en dinsdag tot zatedag ben ik in barcelona, en dan is het weer school maar ik kom er wel |
Vandaag toch maar eens wat gedaan ondanks het B-weer
Naafgaten van het staal naar 57 gefreest, en achter eronder gezet Org hella's had ik nog maar er waren wat stel schroeven afgebroken en enkele grill erin gezet. En een ander stuurtje erin. En de grill ik ben nog niet eruit welke ik nou mooier vind |
Wel even wat duidelijkere foto's maken met het staal erbij hè ;)
|
Vanmiddag weer terug gekomen uit spanje was leuk maar er wachtte een edition one op mij , gelukkig zijn we weer herenigd toenstraks
Maandag heeft de golf voor een jaar nieuwe apk , en heb ik de schroefset gemonteerd en de wielkasten voor en achter aangepast. Moet zeggen het tec setje bevalt prima Ik wil m nog wat lager , maar dan moet ik achter de kasten iets naar buiten duwen en voren de binnekuipen aanpakken |
Nu alleen de wielranden omgevouwen?
|
achter eruit geslepen , en voren omgeklopt
|
... en laat je nieuwe stuurtje eens zien? ;)
|
Vandaag toch maar weer eens wat gedaan , het vloerkleed was totaal ranzig dus daar hebben we maar wat aan gedaan.
Voor Na En in de tussen tijd heb ik deur/achterscherm veer strak gemaakt , en de kofferbak weer orgineel gemaakt |
Zoooo lang stil geweest maar goed de auto is voor mij doen klaar , het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik m zolang zou houden maargoed.
De zijwand ,deur en achterklep zijn opnieuw gespoten ook de bovenkant van de voorbumper. De auto is eens goed gepoetst , en dat heeft eigenlijk wonderen gedaan. en een gadget wat niemand denk ik heeft. Auto is ook per direct te koop word weer tijd voor wat anders |
zodan, wat een mooi ding is dit geworden!!
erg gaaf hoor! |
Jeetje, jij-ben'-goe'-bezig-mien-jong!
Zeker wel een hééél eind opgeknapt, van sloop- naar koop-waardig!
En idd lachen die pookhoes en handremhandvat in edition-one-print; uniek! ;) |
heel gaaf ding dit, zou alleen de staaltjes zilver spuiten
|
All times are GMT +1. The time now is 21:42. |