|
en daar hoort uiteraard deze achteraan...
http://nl.youtube.com/watch?v=774Ji...feature=related ik sla op de vlucht en ik neem mee....... mn strijkijzer.. "i'll shoot myself in the face if you can tell me it's name." |
en als die fbi inspecteur met die chinese jongen in bed ligt en hem een tik geeft en vraagt: are you gay? hahaha
dat familie gebed wat te zeggen vind ik beetje van pulp fiction gejat. wat die Samuel L. Jackson opsomt :tongue: |
Quote:
welke film is dit??? lijkt me wel gaaf zo te hooren |
Murphy, Rocco & Connor:
In nomine patris, et filii... et spiritus sancti. übershit, niemand bekend met Lock, Stock & Two Smoking Barrels? MUST SEE! |
Uiteraard Lock stock is een klassieker!
|
Quote:
Moet eerlijk zeggen ik vond Lock Stock al lang niet zo goed als Snatch..... Hier ff een paar clips van Twin Town: AC Cobra FUCK!!! all 318 |
Layercake, ook zo geweldig..
kan me ook wel in Ernst's lijstje vinden verder ;) maar all time favorites; Psycho vertigo Sin City Big Lebowski Steamboy Finding Nemo :D |
Transformers.......
|
Blade Runner
Gumball Rally The Matrix |
The worlds fastest Indian, echt een lijpe film over een waar gebeurd verhaal.
|
nog een leuke die ik recent heb gekeken:
Smokin' Aces erg leuke film met een grote zak kogels :) |
Gangs Of New York gisteren, ook de moeite waard!
|
Mijn favo's :
Scarface Godfather (vooral 1 en 2) Donnie Brasco en, hoe fout ook: BORAT ! |
Wilde het net zeggen...Borat...:D...2 weken terug pas voor het eerst gezien,maar echt in een deuk gelegen...daarin tegen viel Ali G erg tegen van Sascha Cohen..
|
Mijn favo:
U96 Director's Cut. (lekker beklemmend) Goede 2de: Manta Manta. ( Bwoah eh!) |
Ace Ventura: When nature calls
Ca. 40 keer gezien onderhand, weet precies wie wat wanneer zegt, sick... ik weet het:D |
weg wezen in 60 seconden ..... :D
en dan de nieuwe .oude is niet veel aan |
Quote:
die ford mustang GT500M fastback (ookwel shelby) krijg ik maar geen genoeg van :thumbup: de rest van de film is matig. |
Cinderella man..... Goed verhaal en n stuk spannender als Rucky Balboa....
|
All times are GMT +1. The time now is 21:52. |