![]() |
![]() staat mooi met een schroefset |
Hehe, dat schroefsetje hebben we vrijdag erop gezet alleen pasten de originele banden niet meer. Vandaar dat deze velgen er even onder zitten :)
Wat me trouwens wel opvalt; we reden met z'n vieren (Misha, Melvin, Ivo en ik) en van alle auto's zijn foto's gemaakt, behalve mijn auto.. :D Sterker nog; mijn auto heeft daar alle tijd open gestaan, geen hond die ernaar kijkt :D |
Komt door die sticker.... :sly:
|
Ik ga volgend weekend op de originele velgen passende banden laten leggen zodat die er weer onder kunnen.. en ook maar even een ashoes voor rechts voor en een nieuwe slang voor tussen de hals van de benzine tank en de benzinetank...
Ik denk dat ik de bodem aardig verontreinigd hebt.. :rolleyes: En sorry dat ik hem niet gewassen heb... :shame: Mooie foto's trouwens.. nu die van melvin nog.. |
Mja klopt.. gaat er ook weer af. Ben er nu al op uitgekeken, net zoals de mistlampen, spatlappen, motorkap en dak ;)
|
Hierbij mijn Meeting-foto-verslag:
Misha's aankoopbewijs: ![]() Het tanken had niet zoveel zin voor Iv0, het kwam er aan de onderkant weer bijna net zo hard uit... De shell is blij met je! ![]() Golf 1 bezichtiging: Kerstkaart (geprobeerd de foto recht te trekken, maar de huizen en wegen lopen daar nogal scheef) ![]() Miniatuurtje bij de eigenaar van Stijns-8hoekige-wielkas-golf-1-bezichtiging: ![]() Nog zoiets: ![]() Iv0: ![]() Misha (niet wegdoen!): ![]() 8-hoekige wielkas: ![]() Winter-Retro-Mania: 20vt WOW! ![]() Afwerking was super! ![]() Ovali: hebbe hebbe hebbe: ![]() Nogmaals ![]() Met kompressor :| ![]() Pinkers ![]() Jens: ![]() GTI: ![]() Iv0 (STOER bakkie!) ![]() En het groepje: ![]() Foto's in groter formaat hier (kheb evt. nog wel grotere) Flickr Set |
wat een tuig ..... :D
|
Pff niet heel het groepje! ik sta er niet op!! Was zeker ff afval van de Mac lozen..
|
Quote:
Tsja, wat een ding zeg.. Ik vraag me nog steeds af waar ze die wielrand van hebben gemaakt qua plaatwerk. :screwy: |
Hoezo plaatwerk? dat is er niet meer :)
Gewoon plamuur... je ziet het ook heel mooi onderaan de wielkas richting dorpel... |
Er zal best wel iets aan gelast zijn. Waarschijnlijk was die "plaatwerker" een veredelde boetseerder die toevallig een beetje kon lassen..
|
@ mellyville. erg strakke en mooie foto's, wat voor een camera heb je?
|
Thx! Kheb een Pentax K10d met Sigma 18-50mm f2.8... Ben er zelf ook ERG blij mee!
|
Quote:
Wat heb je met je kentekenplaat gedaan??? :confused: Mooie foto's btw..! :thumbup: |
die 8hoekige, is da toevallig deze?
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimer...at_je_hebt.html zoja, dit hadje beetje kunnen raden, is van de sterlaskunsten van Kelt. Die gast die een swallowtail op cleaned had, waar er zwaar aan gebeund is. |
Bwhahaha moest die laatste er nou bij Melvin :D
Mooie foto's! |
foto's staan ook online op www.vw-speed.nl --> Gallery
|
ik hoor het hem zeggen.. "papier hier, papier hier"
![]() |
"ik voel me klote!"
;) |
Gijs er zijn wel mensen die een foto hebben gemaakt van jou "auto" :redface:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:09. |