:d
|
update:
vanmorgen 8000K Xenon ingebouwd en tevens nieuwe koplampen erin. geen helder maar gewoon origineel :cool: Vanavond de foto's (als het niet regent ;) ) Wielkastverbreders en popnagels liggen ook al klaar. Het wachten is op de dorpel stickers Gaat pas in de lente gebeuren als het minder koud is :D :rolleyes: |
Alvast een sneak preview :D :D :D
|
|
Ziet er goed uit !
Dit is ook gewone xenon, of bi ? |
gewone xenon, grootlicht in de middelste lampen
|
Oke, maar het resultaat mag er zijn !
|
Bedankt! :)
Ik heb nacht foto's maar zijn niet zo duidelijk, zal er ff één uploaden |
Is geen lekkere foto maar het is wel te zien. Wat een verschil super bak met licht. Morgen maar even de lichten wat omlaag afstellen. |
welkom mooie golf heb je.
|
Bedankt !! :D :D
|
Samen met collega Polo heeft 10.000K Xenon erin zitten |
Netjes hoor... ik heb ook altijd MK II gereden, ben nu meer dan happy met de caddy... maar mis men golfje toch wel best... Staat mooi met de xenon erin, en ja inderdaad, wat is het interieur nog netjes!!! succes nog met je verder plannen :thumbup: |
Verstralers ook xenon?
|
@ Caddylicious
Dank je, ben ook erg blij met de xenon :D, ben wel al een aantal jaar bezig met de golf zo te krijgen als ik dat wil. @golf_mkII_16v nee die niet, maar ik denk dat ik daar gewoon bluevision in doe, de lichten lijken nu wel geel tegenover de xenon. :screwy: |
Welkom, werkelijk mooie auto ook intrieur is mooi gr ronnie
|
thnx ;)
|
Je moet maar zo denken, de mooiste projecten zijn die waar je het maximum aan tijd kan insteken :thumbup: |
Dat is ook wel zo,
er zijn nog wel 100 dingen die ik wil doen. Maargoed tussen willen doen en ook echt doen... zit wat tijd tussen :D |
Xenon ziet er goed uit !
Nu nog wat dichter bij het asfalt. |
All times are GMT +1. The time now is 00:38. |