Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Wassen en poetsen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=153)
-   -   Geen kip leest dat sponsor topic, dus ik plaats het ff hier: (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=37486)

Carclean 17-12-2007 21:04

Quote:
Originally Posted by golf3freak
zo zien we het graag mensen vraag ma raak carclean heeft super advies nog bedankt voor de tip ga het morgen even bestellen

Ja hoor kom maar op met die vragen, ik beantwoord ze wel.

Groeten,

Tim

Kevin20v 17-12-2007 21:55

Ik heb geen vragen hoor, vermaak me alweer een geruime tijd met het Meguiars spul :D

Maar hoeveel moet ik inkopen om een keer mee te mogen in die R8? :D:D:D

Carclean 17-12-2007 22:01

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Ik heb geen vragen hoor, vermaak me alweer een geruime tijd met het Meguiars spul :D

Maar hoeveel moet ik inkopen om een keer mee te mogen in die R8? :D:D:D

Aha, ik ben alweer ontmaskerd :) Als je een mooi setje koopt en dze komt halen, dan doen we even een rondje.

Groeten,

Tim

golf3freak 17-12-2007 22:10

enne ik dan

Carclean 17-12-2007 22:12

Quote:
enne ik dan

Dan ga jij toch in de kofferbak? :D

Kevin20v 17-12-2007 22:25

Quote:
Originally Posted by Carclean
Aha, ik ben alweer ontmaskerd :) Als je een mooi setje koopt en dze komt halen, dan doen we even een rondje.

Groeten,

Tim

:woowoo: Je bent een schat :tongue:

Was toen straks weer eens aan het rondneuzen op het Meguiars forum, was er al lang niet meer geweest en kwam toen wat plaatjes tegen :eek:
Meest geweldige kleur ook om een R8 in te kopen, lijkt best wel op de kleur van m'n mk4!!
Wordt tijd dat ik de mk4 weer eens kan verwennen met een uitgebreide Meguiars beurt dat vind ie best fijn. :D

Als ik weer mijn collectie ga aanvullen laat ik je zeker even weten wanneer ik langskom! :D

Carclean 17-12-2007 22:45

;) Prima!

Erik 18-12-2007 08:29

Quote:
Wordt tijd dat ik de mk4 weer eens kan verwennen met een uitgebreide Meguiars beurt dat vind ie best fijn. :D
Dat ding stond afgelopen vrijdag stijf van de Meguiars! :D :eek:
En blinken dat ie deed.

Kevin20v 18-12-2007 08:40

Quote:
Originally Posted by Erik
Dat ding lag afgelopen vrijdag stijf van de Meguiars! :D :eek:
En blinken dat ie deed.

ohwja joh? LOL :D :screwy:

Had em al 3 weken niet meer gewassen, en daarvoor was de laatste keer september :D :tongue:

Carclean 18-12-2007 09:27

Quote:
ohwja joh? LOL :D :screwy:

Had em al 3 weken niet meer gewassen, en daarvoor was de laatste keer september :D :tongue:

Kan je nagaan hoe Meguiar's glimt :)

chris 18-12-2007 18:21

Klei werkt zeker goed...pas mn TT ermee gedaan,gewoon eng hoe glad hij dan aanvoelt....(de TT he..)...:D

Christiaan 18-12-2007 18:26

Topic verplaatst naar het "nieuwe" wassen en poetsen forum.....

golf3freak 18-12-2007 18:31

maar een ding scheelt ik mag in de kofferbak

RubenD 18-12-2007 19:27

En waar is die kofferbak volgens jouw? :D

Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen!

Carclean 18-12-2007 19:58

Quote:
Originally Posted by chris
Klei werkt zeker goed...pas mn TT ermee gedaan,gewoon eng hoe glad hij dan aanvoelt....(de TT he..)...:D

:D Inderdaad, zo glas als een ....

Carclean 18-12-2007 20:00

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Topic verplaatst naar het "nieuwe" wassen en poetsen forum.....

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Many thanx!

Carclean 18-12-2007 20:00

Quote:
Originally Posted by RubenD
En waar is die kofferbak volgens jouw? :D

Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen!

Ik kan er 2 kratjes bier in kwijt :thumbup:

golf3freak 18-12-2007 20:27

sparen voor die audi????
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen?????mijn auto staat niet in de garage maar netjes buiten

Carclean 18-12-2007 21:03

Quote:
sparen voor die audi????
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen?????mijn auto staat niet in de garage maar netjes buiten

Ik heb een topic geplaatst waarin het stap voor stap beschreven wordt.

Zal straks nog een voorbeeldje erop zetten.

Groeten,

Tim

RubenD 18-12-2007 21:37

Nee, ik heb het over mijn auto (zie project) en dat ik die maar eens moet gaan poetsen.

En de vraag aan jouw was, of je wel zo blij moet zijn als je in de kofferbak mag met de klep dicht terwijl de R8 even een goed stukje accelereert ;)

All times are GMT +1. The time now is 04:25.