Quote:
Ja hoor kom maar op met die vragen, ik beantwoord ze wel. Groeten, Tim |
Ik heb geen vragen hoor, vermaak me alweer een geruime tijd met het Meguiars spul :D
Maar hoeveel moet ik inkopen om een keer mee te mogen in die R8? :D:D:D |
Quote:
Aha, ik ben alweer ontmaskerd :) Als je een mooi setje koopt en dze komt halen, dan doen we even een rondje. Groeten, Tim |
enne ik dan
|
Quote:
Dan ga jij toch in de kofferbak? :D |
Quote:
:woowoo: Je bent een schat :tongue: Was toen straks weer eens aan het rondneuzen op het Meguiars forum, was er al lang niet meer geweest en kwam toen wat plaatjes tegen :eek: Meest geweldige kleur ook om een R8 in te kopen, lijkt best wel op de kleur van m'n mk4!! Wordt tijd dat ik de mk4 weer eens kan verwennen met een uitgebreide Meguiars beurt dat vind ie best fijn. :D Als ik weer mijn collectie ga aanvullen laat ik je zeker even weten wanneer ik langskom! :D |
;) Prima!
|
Quote:
En blinken dat ie deed. |
Quote:
ohwja joh? LOL :D :screwy: Had em al 3 weken niet meer gewassen, en daarvoor was de laatste keer september :D :tongue: |
Quote:
Kan je nagaan hoe Meguiar's glimt :) |
Klei werkt zeker goed...pas mn TT ermee gedaan,gewoon eng hoe glad hij dan aanvoelt....(de TT he..)...:D
|
Topic verplaatst naar het "nieuwe" wassen en poetsen forum.....
|
maar een ding scheelt ik mag in de kofferbak
|
En waar is die kofferbak volgens jouw? :D
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen! |
Quote:
:D Inderdaad, zo glas als een .... |
Quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Many thanx! |
Quote:
Ik kan er 2 kratjes bier in kwijt :thumbup: |
sparen voor die audi????
Maar als ik al die verhalen zo lees. Ga er maar paar centen voor sparen en tegen de tijd dat de auto de garage uit kan maar eens heel goed poetsen?????mijn auto staat niet in de garage maar netjes buiten |
Quote:
Ik heb een topic geplaatst waarin het stap voor stap beschreven wordt. Zal straks nog een voorbeeldje erop zetten. Groeten, Tim |
Nee, ik heb het over mijn auto (zie project) en dat ik die maar eens moet gaan poetsen.
En de vraag aan jouw was, of je wel zo blij moet zijn als je in de kofferbak mag met de klep dicht terwijl de R8 even een goed stukje accelereert ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:25. |