gezien de roestkleur van het water denk ik toch dat er meer aan de hand is hoor.. heeft waarschijnlijk goed staan borrelen.
|
Ja weet al wat het probleem is. Temp sensor is kapot waardoor fan niet gaat draaien en te warm word. Zaterdag word hij gemaakt.
Gaat morgen ook voor 1 cm omhoog denk ik. Vind dit toch beetje link als me pa erin rijd. En heb al beetje stoeprand schade...snap bij god niet hoe dat erop komt, maja komt er vast nog meer op. |
Heb nog een vraagje, bij rechterkant staat de pijl op de banden niet in de goede draairichting. En links staan ze goed. Zijn die banden er dan verkeerd om opgelegd? of hoe kan dat?
Ene kant wijze druppel de goede kant op en andere kant niet. |
Potje meguiars gekocht om velgen op te poetsen.
En heel even snel gepoets! Achter kan ie nog wel stukje zakken eigenlijk. Lijstje op achterklep ook zilvergrijs gespoten, staat net wat beter vind ik. |
Ziet er goed uit en hij zou inderdaad nog wat lager kunne;).
|
Velge zijn mooi geworde!
|
En nog een goeie aanrader van meguiar's is de Trim Detailer om je bumpers, zijlijsten en raamrubbers er mooi verzorgd er uit te laten zien.....
Verder ziet ie der al niet verkeerd uit! Ga vooral zo door! :thumbup: |
Aah dat zal ik dan ook is aanschaffen, zat al beetje naar te kijken ja!
dankje! Dus ook goed voor uitgedroogd rubbers? Nou een vraagje, volgens mij heeft ooit iemand geprobeerd mijn auto te stelen. Onder het deur handvat is een stukje naar binnen gebogen met een schroeven draaier ofzo. Dus daar komt nou vocht in. Kan ik dat niet dichtkitten? of is daar iets speciaals voor. Je ziet het toch niet omdat het onder het handvat is. |
Die Trim Detailer is uitermate geschikt voor je bumpers en rubbers, ik gebruik het zelf namelijk ook. Je hebt ook van Valma "Bumper Black", die wordt wel iets dieper zwart maar blijft hooguit 3 dagen mooi zonder grijze verkleuringen, de Meguiar's Trim Detailer blijft teminste 2 a 3 weken zitten bij regelmatig gebruik!
En wat betreft je inbraakschade; Als je je klink eraf schroeft kun je het stukje misschien terugduwen, dat is binnen 1 minuutje gepiept! En dan alleen even met een lakstiftje eventuele schilfers bijwerken tegen het roesten en klaar ben je.... |
Misschien een domme vraag maar hoe schroef je je klink eraf?
Zit erachter dat stripje een schroef? bedankt! |
ja, het stripje wip je er met een platte schroevendraaier af bij slotzijde...
en aan de binnenkant van je deur zit boven het slotmechaniek een dikke schroef. |
All times are GMT +1. The time now is 04:44. |