Als je de oude van Edje hebt gekocht, goede keus !
|
Quote:
Arme student zegt die;) ... maar wel hele dagen warkn bij texaco zoals je zegt :rolleyes: Haha, ik zie je wel weer keer, kalm an |
Quote:
ja binnen in wel ja daar woon ik in ... :screwy: maar van buiten doe ik er niks mee op de wiel doppen na dan :D moet je ook niet doen joh ...laat jou baas het doen :D kost veel geld ..oke het is leuk ..maar steek mijn $$$ toch liefer in de jetta ipv de mercedes ...IMHO dan he :thumbup: waar rijd je bij ..... :postpics: :D :D |
Quote:
hij is van MP af zag ik....waar is tie nu dan? :confused: en niet slopen he???? ;) |
Quote:
Haha dat klopt, Maar goed auto rijd niet op water, en schoolgeld is ook niet mis ;) Maar zie je snel weer.... |
foto`s van je nieuwe auto?
|
Nog even geduld mensen...ik zal binnekort foto's van de auto plaatsen met een verhaaltje erbij..en @ Alberto/Rene'tje :D : Ik zal ook wat foto's van mijn truckkie posten;)
|
heb je pics?
|
je blauwe ben je nu al kwijt toch?
|
Heb de auto nu idd bij huis staan !! Maar ik ben op het moment nogal druk met van alles en nog wat, maar ik zal binnenkort een topic openen over mijn nieuwe bolide's ! Jullie horen van mij !
Gr. PJ ;) |
ben benieuwd naar de mk2,s pj.
|
Goed ik zal het vast verklappen aangezien ik de auto voorlopig nog even op stal laat staan ! Ik heb dus de ex g60 van Edward gekocht ! Voorlopig zal er eventjes niet al te veel aan gaan gebeuren, ben druk met andere dingen. Is nu toch winter dus kan er ook niet veel mee. Ze blijft voorlopig even mooi rustig in de schuur staan al wachtend op het mooie weer.
Jullie zien hem vanzelf wel verschijnen hier op forum ! |
Jeuj! :jacks: ;)
|
:D:D VInd het echt een super mk2 pj Succes ermee
|
:clap:
|
-x-
|
;)
|
Ziet er goed uit pj, van binnen en buiten:rock: