Nette Golf! En een originele gebruikersnaam!!!
|
even een update, heb ondertussen de edition verkocht en heb 2 andere weer gekocht, een groene 85er voor naar meetings en mooi weer :screwy: en een blauwe 91er voor daily
|
Mooi jonge , succes ermee .
|
Mooie auto's vooral de diesel...
|
dank je mannen
het is een 85er cl uitvoering. hij heeft nog maar weinig km, namelijk 40 dkm. :rock: wil er verder weinig aan doen. alleen maar verlagen, nieuwe voor en achterbumper en andere achterlichten. de kleur is lb6v papyrusgrun. |
is die diesel orginele nler , of hast die fan de poel wol kocht .
|
Had de familie de Poel had nog wat staan :D
een Diesel automaat , vreemde combinatie voor die tijd nu nog een nette foto waar de hele auto op staat jochie :D |
Mooie kleuren op die gebakjes!
Quote:
Hoezo, die waren er toch ook al in de einzers? |
Quote:
diesel met een automaat bak er achter ? kan zijn , vond het maar een vreemde combinatie Gerk :D ze zijn er niet veel denk ik |
Quote:
Heb ik ook rijdt super :thumbup: :thumbup: |
Mooie wagens heb je daar. En bij voorkeur de groene :)
Die stond op MP toch, voor heel veel euro's :tongue: |
hey die 2de linker kerel op de foto is van de week bij ons geweest in gouda(v beynum), ben jij dat? met die mooie deuk in die passat ;-)
leuke auto's btw ;-) |
Quote:
met dat bos haar :D dat is Postma , ala de Voorzitter ,ala Dikkie |
ik bedoel die met dat (horizontale)gestreepte shirt, maar idd met nog iets minder haar als op de foto
|
Quote:
jep dat is mijn collega Postma rijd op de 602 bij de firma Koopman ;) in de auto zit Eddie (gtitdi) dan krijg je Edwin ( audivwfreak) dan Dik dus (Golfsburg ) dan Ronny (bolfvariant) en dan ik zeg de gek foto is nog van dat ik bij de VAG fryslan zat ;) |
ja klopt, ben van de week in gouda geweest met een schade passat :shake: :shake: en het klopt idd dat ie een paar eurootjes meer kost dan een andere golf, maar ik ben een man met twee linker handen en weinig tijd. wilde graag een auto die al klaar was en dat was deze.....
|
Nette wagen man!
|
Dikkie, heb jij vroeger bij Portena gereden?
Ik had het met een collega over Koopman en die dacht jou te kennen. (Jos Hiemstra) |
he jaap! ja klopt, heb drie jaar bij portena gereden. dat is alweer elf jaar geleden. we reden toen bij portena voor lidl. mooie tijd was dat
|
zonde van de verkoop van de edition 8v, maar de 2 andere golfjes zijn ook super..:D succes
|
All times are GMT +1. The time now is 04:01. |