uhm, ja ongeveer :D
|
Quote:
Martinus zou vorige keer koffie meenemen, maar daar heb ik niks van gezien. :rolleyes: |
Koffie heb ik ook niet gezien idd (ben ook geen koffiedrinker zelf maargoed)... Als iemand zich geroepen voelt om te cateren, dat mag altijd natuurlijk :)
En anders je bestelling doorgeven aan Stijn (zwarte passat) die gaat wss wel weer richting de bp :) |
ja die had wel koffie bij, voor hem en zen broer .. dat was het
hij is van origine een friesch he, laten we het niet vergeten! of val ik met deze uitspraak half het forum aan? :D |
Stijn = grapjas ;)
|
ik kan ook wel een gourmetstelletje meenemen? :tongue:
|
Quote:
Geen slecht idee, misschien dat broodfreak hier iets mee kan. @Henk/Pedaalemmer; kom je ook met Corry langs? :cool: |
Quote:
Past m'n worstje in een pannetje? |
Ik ben ook aanwezig met m'n nieuwe aanwinst.. :D
|
Ivo heeft het topic stuk gemaakt. :(
|
Ja Ivo, nu moet je golf de 14e wel heel mooi zijn om dit goed te maken...
:D |
Quote:
Als de wintervelgen eronder zitten drop ik even langs met de corrado |
Ik ben er ook weer bij nu kan ik de jetta wel tussen de andere zetten nu is hij niet meer zo schandalig hoog (en die lelijke Smart fourfour wieldoppen eraf) haha... :tongue: :woowoo:
|
go tieske!
ik heb 'm al in de gauwigheid mogen bewonderen, 't ziet er iig al goed uit ! |
ik had wel degelijk koffie mee, uiteraard enkel een beker voor mn eigen, kan moeilijk moeders complete keuken set inlaaien ..
inderdaad, ik had geen koffiekraam dus hoe konden julle dat nou weten :D en was buiten nie eens koud genoeg voor koffie :D had wel een volle kan over! |
Quote:
Ik ben bereid je een herkansing te geven, mits er ook frieten zijn. Wat jullie, jongens? :D |
en frikandellen?:)
|
haha juistem, trakteren is wat teveel van het goede maar ik wil best Tedje bellen voor een haffel frikandellen ;)
|
Doe dat maar! dan eet ik niet van te voren...
|
Waarom moet er een Breezah-flyer bij deze meeting? Staat zo slordig in mijn ogen..
|
All times are GMT +1. The time now is 16:05. |