heb je de louvres boven de kachel ook dicht? mijn swift heeft daar een sproeiertje zitten, net onder 1 van die sleufjes. uit het zicht en toch lekker simpel.
|
Nee die zijn open, zoiets zoek ik idd! Is dit bij alle swiften zo of typisch voor een bepaald bouwjaar?
|
Bij mij zijn die wel dicht...
|
Nog steeds heb ik geen passende oplossing kunnen vinden (ik wil geen gat in mijn dichtgelaste motorkap boren). Zijn er mensen met foto's van oa vito/lt wisserarmen enz. ??
|
Een set ruitenwissers van een citroen, daar zit de ruitensproeier geintregeerd in de wisserarm! Van een BX kan je ze pakken en modificeren, je hebt er wel 2 nodig.
|
Maar waar loopt dat slangetje dan langs??
|
Ik denk een klein gaatje naast je wissergat. kan redelijk onopvallend maar je moet wel boren. stuur anders gewoon een PM naar Chrispy om te vragen hoe hij het toen gedaan had.
|
Quote:
Die kan je door je wisserarm laten lopen, tenminste dat had ik wel. Lastig uit te leggen via de pc :screwy: Is eventjes een klein beetje werk, maar dat is beter dan een gat boren wat net dicht gelast is. |
dat zal dan toch een extra gat naast het wissergat moeten worden? asje zelf is veels te small om dat in de lengte te doorboren, of zie ik iets over het hoofd.
|
Misschien een originele motorkap aanschaffen en met deze naar de rdw gaan? Dan moet je ook niet klooien om extra gaten te maken.
|
Quote:
Het is en gepriegel, ik had een klein buisje door het asje gemaakt. Van metaal, en de boel netjes "afgesoldeerd". |
All times are GMT +1. The time now is 04:37. |