ik was lidnummer 45 ofzo.....
|
Ik heb voor anders gekozen.
Ik ben namelijk 1 van de oprichters :p |
ik ben hier maar eens een kijkje gaan nemen toen JEROENTJUH het vaak over deze site had, en tja.........blijven hangen maar......veels te gezellig hier
|
Ik ben lidnummer 500. Ik weet echt niet meer hoe ik jullie gevonden heb. Ik geloof dat Chrispy een hint achtergelaten had op het forum van Golfcabrio.com
|
Het oude forum hield ermee op, toen was er even niks en daarna kwam het vwscene forum wat uiteindelijk dit is geworden... ;)
|
Quote:
Verd#mme, dat is laaaangg geleden! Dat waren de tijden...dat je nog één of meerdere dagen moest wachten voordat er weer iemand iets postte! :) |
Via Gert middels de telefoon. geen vaste poll keuzeoptie, maar ik had eigelijk wel gedacht dat ie d´r bij zou staan :D
|
via een link toe ik al die berichten zag stond er ook nogal wat nuttigs bij tussen zo doende kom je steeds meer te wete
|
Quote:
Idem, Gert aan telefoon. en nog eens. en nog eens. |
opt vw forum kwam ik de naam volsforum regelmatig tegen dus toen maar ff gaan kijken
|
stak op meeting flyer onder wisser en s'avonds naar foto's gekeken en link tegen gekomen
|
Welke meeting Bartman ? Retro Mania soms ?
|
Quote:
ja vergeten bij te zetten welke,doh |
via flyer op wagen vanop de retromania coole forum gaste
|
Quote:
voor mij ging t net zo :) |
via oude vw forum..
|
Via Google gewoon een keer gevonden en ben blijven hangen :)
|
oude verslaving hield er ineens mee op in Januari.... toen kwam vw-scene en nu dit :D :D
eerste forum kwam ik zo'n 3,5 jaar geleden bij. |
heeeel lang geleje maar voor zover ik me kan herinneren kwam ik bij het oude vwforum via een link op een club van Tjaap (clubs.nl) en ik ben hier terechtgekomen door een mailtje dat jullie hier heen waren verhuist hahaha
|
Vanaf het eerste uur, via het corradoforum eigenlijk. ene (niet nader te noemen) heer, had dat opgezet voor alle niet corrado rijders in eerste instantie. Zodoende....
Al heel wat ellende (en ook leuke dingen natuurlijk) meegemaakt inmiddels |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |