Quote:
Dankje! :) Momenteel is er nog niets specifieks, heb jij de ecu laten vrijprogrammeren van de teller en sleutels? Wat moest je nog meer doen om de electronika aan de praat te krijgen? Ik zal je een pm sturen zodat je topic ontopic blijft :) |
Quote:
Hoe was het ook al weer....... iets met Bling en teveel ofzoiets :D |
hey Bas welkom jochie :thumbup:
|
Mooi ding! en geweldig blok natuurlijk :D
|
Ziet er keurig uit je MK II, ben benieuwd naar meer pica's..
|
Hele mooie golf!
Zal wel lekker lopen jah:D Veel plezier ervan |
[/IMG] Nou hier dan een foto van de motor ik wil met de tijd de RVS buis nog laten polijsten en het inlaatspruitstuk laten verchromen. Voor nu ben ik eerst bezig met een 6 bak. De bak komt van een golf 5, maar omdat deze geen kilometertellerkabel aansluiting heeft moet er dus een bakhelft worden overgezet van een G60 bak. Ik heb hem samen met forumlid MIBO uitelkaar gehaald en het is de bedoeling dat we hem deze week weer in elkaar gaan zetten. Ik maak nog wel ff wat foto's om hier te plaatsen. Voor de rest wil ik deze winter nog een complete met de hand gemaakte RVS uitlaat onder mijn golf, en dan moet ik nog maar ff zien wat ik nog meer ga doen deze winter. |
Quote:
Leuk Gerard dat je ff reageert, ik zit al ff op het forum maar ik had mezelf nog nooit de tijd gegunt om mij fatsoenlijk voor te stellen. |
ziet er netjes uit heb toevallig de zelfde motorcode en rijdt super
|
woaaahhhhhh zit er goed uit baffie !!!
toppie gr MAC JAPPIE |
Ziet er netsies uit jonge!! :thumbup:
Dacht mot ok mar es reagere.. :tongue: Groet'n Berend! |
Welkom :D zekers een mooi golfje :thumbup:
ff een vraagje...Hebben jullie in het hoog noorden allemaal een auto fetish? Bijna iedereen hier op het forum komt uit die hoek, toen de tijd dat ik RS turbo reed kwam de meeste ook uit het noorden en nu als ik kijk voor onderdelen voor de audi is er niks te vinden behalve daar boven, snap er niks van :( :D |
welkom
staat er strakjes bij :D mkII edition one 8v |
Hele dikke ! Goe bezig
|
Welkom op het forum, hele nette wagen.
Motorruimte ook echt gaaf. Keep up the good work :thumbup: |
Heej Bas, alles goed? Ik zit ook op dit forum nu. Groeten Richard
|
Quote:
Dat meen je! :D |
Quote:
:iamwithst |
Dikke wagen hoor mijn complimenten succes met evt. verdere verbouwingen.
Grt Michel |
|
All times are GMT +1. The time now is 15:42. |