|
Haha jah zit te keuze een beetje te overwegen nog steeds...
Een golfje 2 vr6 trekt mij t meeste, maar als ik daar aan begin wil ik het ook meteen goed doen, dus dat gaat een redelijke tijd duren, en heb ik ondertussen zoiezo een andere auto nodig, dus misschien alsnog een corrado :) |
VR6 :cool:
Gewoon een super auto maar zorg wel dat je goede koopt die eventueel al een kettingrevisie heeft gehad. Het verbruik van zo'n ding ligt op hetzelfde niveau als een 16V en G60 namelijk rond de 1 op 10/11. Verder is het vervangen van de distributieketting prijzig maar voor de rest ontloopt het niet veel van een 16V denk ik. |
ik zou voor de vr6 gaan,heb zelf ook g60 en 16v gereden.
de vr6 die ik nu heb is zuiniger dan de g60 die ik had,maar idd zie maar eens een goede te vinden. |
en de vr6 heeft meestal meer standaard opties.
|
Mijn zoon heeft een Corrado VR6. Dat is een hele leuke auto, met een supergeluid, maar voor de zuinigheid moet je geen VR6 nemen. In de stad zit je dan ongeveer op 1 op 6. Maar het is meer voor de hobby.
Voor het dagelijks gebruik is een 16V misschien een betere keuze. |
Zelf ben ik meer van de VR6, geluid is mooier, voelt beter en zit std. al meer opties op. heb een tijdje met een 16V van een maat gereden, was gevoel wel wat zuiniger dan mijn VR6, masar nooit echt gemeten.
Maar je rijd naar mijn idee niet met een VR6 voor de zuinigheid maar voor het gevoel. |
eenmaal vr6, en voor altijd verpest :D
ik heb een jaar met een golfje 3 vr6 mogen sturen, en het is de meest machtige auto die ik ooit heb mogen besturen, het koppel van een vr6 is zo fantastisch en het geluid zo hemelschrijend mooi, als je boven de 4500 toeren zit en gas geeft is het net een jonge vrouw die huilt alsof ze van haar onschuld wordt beroofd ;) ik krijg akuut weer kippevel als ik er aan terugdenk. enfin, mijn keuze: VR6. succes :thumbup: |
is gewoon een moeilijk om te kiezen.
rij elke dag met de g60 nu niet meer komt wel weer ;) het geluid is gewoon mooi en kracht ook mooi onder in. vr6 is ook mooi spul voor al in hoog toeren. zijn duurer motors in onderhoud. en verbruik ligt gewoon ook hoog bij de twee motors. als ik echt moest kiezen ging ik echt voor de vr6 hoor super in hooge toeren. en ja 16v heb ik nog nooit gehad dus heb er echt geen verstand van wat zo iets doet. :redface: |
Quote:
En super traag, dat die dingen een GTI badge mogen dragen, een schande! Onze VW minded amerikaanse vrienden hebben hier een mooie uitspraak voor: 2.slow |
rijden nu ook met een 16v rijd verder wel goed maar je mist toch de power van een vr6 of g60.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:24. |