Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   inSaNo's Golf MK3 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34976)

blackphantom 24-09-2007 10:09

hey welkom hier ;) word al lekker druk in je topic :p

Siem 24-09-2007 21:19

Leuke auto, kun je wat leuks van maken.....

Heb er ook golf 4 lampen in zitten, en het staat mooi in het totaal plaatje. Ik zou zobiezo niet voor de chrome gaan.

(wil je deze foto niet in je thread, zeg het even dan verwijder ik hem voor je :) )

Maar goed het is jou auto en jou feestje, in tip hou het bij vw en geen autostyle ;)

inSaNo 24-09-2007 21:52

Kijk, dat ziet er dan toch wel weer super uit..
owja, en natuurlijk mag jouw auto in deze thread blijven staan!
Waarom zou dat niet mogen? :)

Denk dat dit toch wel lampen zijn die leuk staan op mijn auto.. hmmm.

Ik heb alleen eerst dus nog wat andere items op de todo:

- Supersport Schroefset zo goed als besteld
- Nieuwe linker-spiegel iemand vond het nodig om er grof langs te lopen, waardoor het binnenste plastic deel een aantal scheuren had bij de ophangpunten. Heb dit vanavond even gelijmd en getaped. (zie je niets van). Dan kan ik iig nog normaal rijden. en dan binnenkort ff langs een autosloop voor een 'nieuwe'
- Meguiars stickers plakken op de achterste zijruiten Prowd of the product, and its shine.. 8-)

Dat was het wel weer ff voor de korte termijn planning..

inSaNo 26-09-2007 20:52

Schroefset is besteld & betaald!! Ik kan niet wachten!!

Wel zit ik met een dilemma: "wel of geen wielkastlijsten" ...*zucht* wie heeft het antwoord?

Siem 27-09-2007 09:21

Ik zou gaan voor geen wielkastlijsten. Enige nadeel is wat ik ook heb gehad is als er van oorsprong wielkastlijsten hebben opgezeten, heb je de kans dat er krasjes op de lak zitten waar de wielkastlijsten hebben gezeten. Vaak kun je dit met een goed poetsmiddel nog wel weg krijgen.

SlimMasterShady 27-09-2007 09:47

Mooie wagen, ben benieuwd naar het resultaat vd schroefset!!!
Die angeleyes koplampen zijn wel heel mooi, maar die andere twee zijn ook leuk:D
Succes!

inSaNo 27-09-2007 11:09

@vwpolo_siem:
Met meguiars deep crystal polish krijg ik dat wel weer strak denk ik. Maar hoe zit het dan met de aansluiting op de sideskirt? Op de foto's van jouw auto zit een ander model skirt (meegespoten in kleur) is die er dan later ook opgezet? of is dat gewoon het stuk body dat je ziet als de de skirt die er nu op zit eraf haalt.
En hoe zal het staan als ik de lijsten weghaal, en dan de skirt laat zitten? Misschien ziet dat er niet uit?! Heeft iemand een pic?

@SlimMasterShady:
Tnx! Uiteraard komen er asap foto's zodra de set eronder zit.

Siem 27-09-2007 11:17

Bij zat de skirt eral zo, zoals op de foto.
Heb alleen de lijsten weg gehaald....

Heb helaas geen foto voor je waarbij de lijsten weg zijn en de skirt er nog zit.....
mss kan er iemand voor je fotoshoppen ;) :confused:

inSaNo 27-09-2007 11:54

Huh? dat is ook raar dan.. Dan zal die skirt of die lijst niet origineel geweest zijn, want volgens mij komt het dan niet mooi uit, als je een lijst heb, en dan die standaard 'cleane' skirt..

Hoe zit die lijst eigenlijk vast? Gewoon gepopt neem ik aan?

Siem 30-09-2007 21:43

Dat weet ik niet.
Ik zag van de week wel een standaart golf 3 (zwart) waarvan de skirt er wel zat, maar hij had geen wielkastlijsten. Stond opzich niet verkeerd.:rock:

inSaNo 30-09-2007 23:25

Ah, geen foto van? ;) :rolleyes:

Mister Cool 30-09-2007 23:27

Lijsten eraf, zou op jou kleur denk ik mooi staan! En geen sticker plakken, less is more :D . En donkere lampen, erg mooi bij de kleur! Leuke wagen :thumbup:

inSaNo 01-10-2007 20:55

Less is more, ben ik het inderdaad mee eens, maar heb wel 2 hele mooie meguiars stikkers liggen.. en het is zonde van het geld om dat er niet op te doen..

Ze zijn in de kleur ice crystal oid.. dus leuk voor op ruiten, transparant :)
Als het niets is kan ik et er altijd nog af trekken, maar groot zijn ze iig niet.

Lijsten eraf hmm? zijn de 'rondingen' van de wielkasten dan wel ongeveer net zo breed als die lijsten die erop zitten? anders gaat het wat klein lijken volgens mij..

inSaNo 01-10-2007 21:21

Ok, ik heb even op internet wat foto's opgezocht van mk3's zonder wielkast lijsten.. En hoe vaker ik het zie, des te leuker vind ik het! ik was alleen benieuwd hoe het zou staan met mijn type dorpellijst. En toen kwam ik deze vento tegen:

Lekker clean!
Deze is ook mooi:

En deze ook:

Uiteraard zal ik dan mijn grijze bumperdelen en stootstrips ook in kleur moeten spuiten..

Dus... do or dont ?

Siem 01-10-2007 22:02

Ziet er niet verkeerd uit toch ;) , en idd dan is het mooier als je die delen mee spuit. Wil ik zelf ook nog doen :)

Mister Cool 02-10-2007 17:50

Je wielkuiplijsten eraf, dan kan je de andere lijsten even echt mooi zwart maken (dat ze glanzen), dan staat het ook al supernetjes :thumbup:

inSaNo 06-10-2007 09:35

Nou, slecht nieuws, de pakketdienst heeft zwaar lopen prutsen.. Ze waren mijn pakket al bijna kwijt geraakt.. Inmiddels hebben ze het weer gevonden, en is het naar het juiste distri centrum onderweg.
Vandaag zal het niet meer bezorgd worden, dus waarschijnlijk word dat maandag of dinsdag. Zuigt hee,..

Misschien dat ik zo even die wielkuiplijsten eraf trek, ik neem aan dat ik gewoon die popnagels eruit moet boren? kan niet heel moeilijk zijn :)

inSaNo 06-10-2007 13:59

Zo, wat een pokkewerk was dat hee! Maar goed ze zijn eraf.

Nu moet ik alleen nog even wat andere kunstof delen halen, want ik mis nu een paar stukkies, voor het stuk bij het achterwiel zal ik een langere moeten hebben waarschijnlijk? (totaan de deur) en bij het voorwiel een klein hoekie..

Mister Cool 06-10-2007 14:52

Ik vind het wel netjes staan :thumbup: . Idd even die kleine stukjes er weer op, en verlagen, heb je een heel andere auto :thumbup:

inSaNo 06-10-2007 15:06

Zekers!
En dan moeten al die andere matte kunstof stukken nog een keer strak gespoten worden :)

All times are GMT +1. The time now is 00:00.