Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nieuwe aanwinst even showen. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34602)

Erik 07-12-2007 13:15

Dat is inderdaad niet veel!! Had ik ze ook wel voor willen hebben :D

Model is leuk, alleen vind ik (zoals bij veel golf 3's) dat de velgen best uitsteken in de kasten. Als je met een schroefset gaat werken wordt het meteen problematisch wanneer je niks gaat aanpassen.
Kan aan de bandenmaat liggen.

Franky B 07-12-2007 16:14

klopt helemaal.... ze zitten erg dicht op de kasten! ik vind het wel mooi als het allemaal een beetje krap past. het past allemaal net nu met 205-40/17. Een schroefset heb ik niet. Ik wil nog wel een stuk lager dus die gaat er wel komen :rolleyes: eerst de winter maar eens door, dan randjes rollen en zakken met dat hok :cool:

Narcotica 10-12-2007 16:58

dacht dat golf ET 40 was, hier ga je problemen mee krijgen op de keuring se. ik alvast toch in belgie

Berserker 11-12-2007 08:47

Quote:
Originally Posted by Narcotica
dacht dat golf ET 40 was, hier ga je problemen mee krijgen op de keuring se. ik alvast toch in belgie

Aaah wat is het toch heerlijk om in Nederland te wonen ;) :D

Franky B 11-12-2007 16:58

Quote:

haha wat berserker zegt... Wat is het toch fijn om in nederland te wonen :tongue:
tpast allemaal wel. Het loopt alleen een btje aan als ik te hard van een drempel rij. dus daar zal ik op de keuring geen problemen mee krijgen, dat soort dingen testen ze toch niet :rolleyes:

Narcotica 11-12-2007 21:18

Quote:
Originally Posted by Franky B
haha wat berserker zegt... Wat is het toch fijn om in nederland te wonen :tongue:
tpast allemaal wel. Het loopt alleen een btje aan als ik te hard van een drempel rij. dus daar zal ik op de keuring geen problemen mee krijgen, dat soort dingen testen ze toch niet :rolleyes:

ik ben meer te vinden voor die velgen wat er op 1ste foto op steken, en

jettaracing 11-12-2007 21:26

Leuke auto ,en ook de velgen lijken erg goed (vooral voor dat geld ! :eek: )
Succes ermee !

Franky B 12-12-2007 12:15

Quote:
ik ben meer te vinden voor die velgen wat er op 1ste foto op steken, en

Ze waren te koop..... :D

wob/fireandice 07-01-2008 21:33

mooie wagen :thumbup:

Granneman 03-06-2008 08:20

Leuk bakkie, Maar je mist een wielkast verbreder op de 1 foto!

T!m 03-06-2008 15:27

Nog nooit gespot in Emmen volgensmij.
Mooie bak overigens.

Franky B 07-06-2008 13:35

Quote:
Originally Posted by Granneman
Leuk bakkie, Maar je mist een wielkast verbreder op de 1 foto!

ah joh! details details.... :D
haha hij zit er weer op hoor! was er af om een roest plekkie bij te werken.

@ t!m.... ben een maand of 3 geleden verhuist... misschien vandaar. ben nog wel regelmatig in emmen.. dus wie weet kan je um nog eens spotten!

gtz frank

Franky B 17-08-2008 00:05

laatst de golf eens een wasbeurtje gegeven.

kijk granneman wielkast verbreder zit er weer op :D

en nieuwe velgjes gekocht... tmoet nog wat gaan worden maar ben er iig erg blij mee :thumbup:
hoezo ballonnen..... :wow:

All times are GMT +1. The time now is 16:55.