Zo even wat foto`s gemaakt. Het zijn er maar een paar want ik kan natuurlijk niet alles plaatsen.
Even met andere wieletjes er onder. Ennn de rotte plekken die echt vervangen moeten worden. Maarja vergeleken bij mijn Derby is dit niks eigenlijk. Jammer dat de foto`s zo slecht zijn maarja zal volgende keer een ander toestel gebruiken. Gr Arno |
ach we zien wat we moeten zien dus goed genoeg
|
hee dat is een leuke kleur en een mooi interieur. stond deze niet te koop in oss toevallig?
veel succes ermee! grtz |
valt inderdaad wel mee
hele leuke auto veel succes dr mee |
Quote:
Klopt het valt ook best mee. Het is natuurlijk altijd nog de vraag wat je allemaal tegen gaat komen. Maar vergeleken bij mijn derby is deze nog echt hard. Mijn derby had bv. Bijna geen binne schermen meer. Bij deze zit er eigenlijk nog geen roest op. Alleen de dak randen moet ik wel echt gauw iets aan doen. Ze zijn zeker nog niet door gerot maar ik kan het zo ook niet te lang laten staan denk ik. Dus ik neem m morge of dinsdag meteen mee naar mijn werk en dan straal ik die dingen vast voordat ik hem binne stil zet en uit elkaar strek. @G-eert-40 : Ik heb de auto in Veghel gekocht weet niet of dat hij ooit in oss heeft gestaan. De kleur vind ik zelf ook wel gaaf al ziet ie er nou niet zo mooi uit maar spuit hem dus wel helemaal in de originele kleur dus.. Gr Arno |
mooie basis
succes met het project |
Quote:
Volgens mij is het ook wel een mooie basis ja. Het blijft natuurlijk altijd de vraag wat je nog allemaal tegen komt maarja ik weet al 100% zeker dat hij beter is als de Derby. Daar zit eigenlijk net te veel werk in. |
Zo ik heb vandaag even meteen het kleurnummer opgezocht. L96N En op een oude kleuren waaier keek de kleur ook nog eens super gaaf als ie echt netjes is.
Ik heb hem vandaag even op mijn werk gezet en de motorruimte schoon gemaakt en de rotte plek in de accu bak viel me toch nog mee na wat ik eerst dacht. Morge ga ik eerst de dak randen stralen en daarna gaat de auto de schuur in en ga ik hem helemaal uit elkaar trekken en opknappen. Zal morge wel weer wat foto`s maken. Gr Arno |
geloof dat dit een leuk projectje gaat worden ;)
|
idd dat vermoeden heb ik ook ;)
|
Zo vandaag maar eens een paar kleine dingetjes gedaan.
Om te beginnen maar even de motor ruimte een beetje schoon gemaakt. voor: En er na Verder even de accu er uit gepakt om te kijken hoe rot hij daar echt is. En dat is hij dus best wel maar er zitten nog geen gaten in gerot. Daarna ben ik begonnen met de dak randen te stralen maar dat viel me nog vies tegen met die lullige hoekjes er in maarja het is gelukt aan de linker kant. Hopen dat het straks niet meer terug komt. Morge ga ik verder met de andere kant. En nog 2 gewone fototjes van de auto zelf. Zo en morge weer een dag. Jammer genoeg en net de kachel radiateur van mijn golfje kapot gegaan en moer ik die auto klaar maken voor de apk dus heb ik waarschijnlijk t weekend weinig tijd voor de audi. Begin er net zo`n zin in te krijg om er flink mee aan de gang te gaan maarja dat komt volgend weekend wel weer. Ik vraag me trouwens af of ik dit eigenlijk niet bij watergekoelde projecten moet plaatsen of maakt dat niet zoveel uit? Mijn Derby project staat namelijk ook nog onder dit topic. Gr Arno |
Ik snap eigenlijk niet dat de foto`s die ik net geplaatst heb opeens ook boven staan. Zelfde link ofzo dan?
gr |
damn, kwijl kwijl. vind dit echt een super model! zo 1 komt er ook nog weleens bij mij op de stoep. nogmaals erg mooie kleur en interieur is gewoon lekker retro.
|
Lekker bezig! :cool:
Motorruimte schoongespoten? Dan zou ik het geheel goed conserveren, anders staat binnen korte tijd overal vliegroest op. "Nadat je helemaal klaar denkt te zijn de motor droog rijden. Als de motor helemaal droog is moet je hem weer goed invetten. Dot doen we met een plantenspuit gevuld met 1 deel diesel 1 deel petroleum. Dit is een goede vette mix. je spuit de motor/ruimte echt zeiknat en zal zien dat het na een dag helemaal is ingedroogd en niet meer plakt ofzo." Lees verder: klik |
Quote:
Hee Dennis ik heb de boel verder nog niet ingevet maar het blokje gaat toch nog grotendeels uitelkaar dus dan zorg ik dat ik alles goed doe. Van die diesel en petrolium wist ik niet. Bedankt! Gr Arno |
net als in dat topic zit ik met t zelfde.......
Diesel tast t rubber toch aan?? zelf heb ik t gedaan met wd40 werkt ook gewoon super! Voor: Na: |
zag hem vandaag bij het bedrijf staan waar je werkt! echt een mooi opvallend kleurtje is het. ben benieuwd naar je project en zal het zeker volgen :thumbup:
|
Quote:
He dat klopt ja hij staat bij de poort ja op mijn werk. Hij valt wel op he? haha. Hij gaat morge weer naar Haps naar mijn eigen schuur maar ik wou op mijn werk even de dakranden stralen omdat ik daar de aparatuur er voor heb. Maarja ik ben er vandaag niet aan toe gekomen omdat mijn golf even zijn aandacht nodig had :mad: GR |
ziet er goed uit
ga zo door en het liefst met zo veel foto's |
Quote:
Tja ik heb er 1 avond aan gewerkt en het nu al 3 dagen weer stil omdat mijn golf begint te klooien en die moet gauw gekeurt worden. Maarja dat moet dus echt even gauw gebeuren en daarna weer gauw aan de audi verder. Heb wel een straal apparaat gekocht dus nu heb ik in mijn schuur bijna een complete Schade herstel/restauratie uitrustig alleen een spuitcabine past er niet in maar ja daar heb ik ook mijn adresjes voor. Duss als er iemand nieuwe plaatwerk in de auto moet hebben ofzo dan hoor ik t wel :D Zodra ik weer aan de audi aan t werk ben komen er ook weer foto`s. Gr Arno |
All times are GMT +1. The time now is 09:01. |