al open gemaakt?
Quote:
Heb je de boel nu al eens gedemonteerd en goed bekeken/ ingevet? Als je wel je motor hoort, zal de schakelaar wel oké zijn denk ik? |
jah heb alles al los gehad enzo je hoort de motor klikken maar het raam gaat niet...
|
dan is je schakelaar niet stuk
|
het kan niet zo zijn dat hij het een beetje doet dat ie hem even pakt, en dan niet meer.
raam gaat ook maar in stukjes omhoog |
Als het raam het gewoon zou doen, dan stopt-ie normaal gesproken bovenin, omdat hij tegen de bovenrand aan drukt (hij ondervind dus weerstand!); om de motor dan niet over te belasten, zal op elektronische wijze de stroom worden 'afgesloten'.
Bij jou gebeurt hetzelfde, alleen is er een andere reden dat-ie zwaar loopt (en ook weerstand ondervind!); óf het is de raamgeleiding, òf het is het raammechanisme. Het gaat beetje bij beetje, omdat steeds de stroom weer wordt 'afgesloten' i.v.m. de (onbekende?) tè grote weerstand, die de motor ondervind. Dit is mijn mening, wat jouw probleem betreft... Ik denk dus ook, dat die schakelaar wel okay is! Wat betreft het kunnen helpen: Het is erg moeilijk om van een afstand te helpen... Probeer anders of er iemand in de buurt woont, waar je langs zou kunnen gaan, of haal de rechter kant ook open (daar werkt het toch nog wèl goed?) en vergelijk dan de hele boel!Het enige verschil is dat het in spiegelbeeld is... Nogmaals Ã*k WIL wel helpen, maar verder als dit KAN ik dat niet.... Succes! Greetz Vento Vice |
ja bedankt ik zal er van t weekend nog maar eens goed naar kijken.,
|
Ik wil ook wel van die elektrische raampjes inbouwen maar ik heb nog niks. niks motortjes niks schakelaars, niks kabelboom, niks ...
Moet ik alles origineel zoeken van een golf 3 of kan ik ook een goedkoper ander merkje kopen ( vb van autostyle ofzo ) en juist de originele schakelaars gebruiken van golf 3?? Ik hoor het wel bedankt :) |
ik heb zelf ook gekeken naar autostyle spul enz.., maar ik zal het niet doen koop een setje 2e hands en je hoeft niks pas te maken of wat dan ook..... het beste is direct met de kabelboom erbij staat volgens mij nog een set op mp
|
All times are GMT +1. The time now is 10:58. |