M7 bouten uit duitsland mit pakketpost :p
|
Doekje!!
Zo zou iedereen z'n restoratie moeten doen! |
Quote:
euhm...hebben ze daar geen speciale onderhoudsvrijebodemlak voor ? :D |
Echt heel erg netjes chris, keep it up !!
|
sjit.....goed bezig!
|
Heeel erg mooi man!!
Wel lekker dat je dat gewoon op je werk kan en mag doen. |
ontzettend vet ik heb respect voor mensen die t zo aanpakken, ik zou het zelf ook doen haha maja niet de beschikking over de middelen
|
Goed bezig... je had beter de mijne kunnen doen :D ;)
|
Idd, goed bezig...pure inspiratie....
|
Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar de auto is gestraald?
Ik wil misschien mijn 1-er ook laten stralen over een tijdje maar zoek natuurlijk wel een goed adres :-) |
hij is gestraald bij Beune in Delft.
Bodem,binnenkant,motorruim en sponningen. Wel zelf eerst alle tectyl en kit ed verwijderd....... :frown: .........erg veel werk......... Vlakke plaatdelen NIET laten stralen, want kans op vervorming/deuken is erg groot. |
dit is een leuke topic om te volgen.
ben wel benieuwd als deze klaar is. |
Wow, ziet er erg goed uit!
Mooi werk man |
keep up the good work!
mooi om te zien dat er zoveel aandacht wordt gegeven aan een auto die al door velen afgeschreven is.. |
vandaag het stuurhuis, stuurkolom met pedalen,rembekrachtiger en de voorste remleidingen gemonteerd.Uiteraard alle klemmen,rubbers,leidingen en nippels nieuw. :D
|
pffff wat een werk zeg , maar oh wat gaaf lijkt mij dat om ook een keer te mogen doen met 1 van mijn type 1tjes.
KEEP UP THE GOOD WORK. |
Wat een vette bak zeg... En wat is een Golf 1 toch eigenlijk mooi als je hem vergelijkt met de Golf 2 en de latere rommel!
|
Quote:
Ziet er weer goed uit hoor chris Ben wel benieuwd als hij klaar is ??? dus bouwen maar Groeten Rook :D :D :D :D |
en rot was hij zeker hier en daar.......... :eek:
maar na het stralen en lassen is er echt nergens geen roest meer |
Blok al gereviseerd ?
|
All times are GMT +1. The time now is 05:09. |