Mijn maat z'n gechipte 420'er Scania (nu 500pk) met sidepipe en klep !!!!
En hij is tevens eigenaar van deze GTI: (Foto van Sponzer) |
zet er dan een echte v8 neer
klein deel van mn verzameling |
Gespot in Göteborg:
|
geen V8 wel E6 :D :D
|
|
Leuke auto, maar die amerikaanse meuk ziet er van de binnenkant toch niet uit, arbo hebben ze ook niet echt van gehoord, doe mij dan toch maar m'n TGA, (man en vw, 't is toch verre familie he) :D :D :D
|
Quote:
yup, VW is voor 24% eigenaar van MAN en voor 23% van Scania.. en er gaan geruchten dat MAN Scania wil kopen.... dus blijft in de familie |
Nou, m'n baas is scania lijp, dus dan kan ik met een gerust hart weer in een scania kruipen over ongeveer 500.000 km :D :D :D
|
mijn baas heeft niks met auto's... is misschien maar beter ook.. wij hebben 4 man fulltime bezig met wagenpark beheer. en aankoop s bij ons nu niet echt een romantische aangelegenheid... (Bij de distri trekkers zelfs de airco die er standaard op zit eruit laten halen om ze maar goedkoper te krijgen)
|
Snap wat je bedoeld, vroeger zaten er standaard lampen en een luchthoorn op, tegenwoordig zijn ze zo standaard als de pest, ik rij tegenwoordig met een
verlengde dagcabine, om zo toch nog een beetje fatsoenlijk zitcomfort te hebben, alleen daarom al verrek ik het om naar belgie te gaan, daar sturen ze maar auto's heen die wel een slaapcabine hebben :screwy: :screwy: |
Quote:
Zeg Robertjan wat vind je hier van http://www.youtube.com/watch?v=r380ooJiEwE |
@ Nightmare, .... ik heb mercedes afgezworen... ;)
|
Quote:
MAN heeft 15.6% van de aandelen in scania. Volkswagen heeft 20% aandeel in MAN, en heeft 29 % aandeel in scania. Daarmee is Volkswagen de grootste aandeelhouder samen met MAN van Scania met 52%. Overigens heeft MAN het bod een jaar geleden terug getrokken |
Quote:
:iamwithst :thumbup: Groeten, LRR |
Had van het weekend nog een Megaspace Messerschmidt bij me. vind ze niet verkeerd hoor. alleen die instap is bagger
|
ben niet zo thuis met mercedes, is dit er een met vliegtuigmotor :D
|
Quote:
kijk das een ervaring jaap :D tja 1 tree te veel he dingen rijden niet verkeerd hoor :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:47. |