Of een home made roofrack voor je kever?!? :p
|
hahahaha ik zeg niks, wacht maar tot budel!!
voor spa ga ik idd een cross fietsje maken, nu pak ik het nog ff wat "kleiner" aan...... ;) |
Deze Mischien :D |
hahahahahaha nee dat niet!! Dat is wel heeeeeeeeeeel errug klein!! ;)
|
Maar je bent ook niet zo groot
|
Nee dat niet nee, daarom is mijn project iets kleins, maar wel groter dan die steelfiets...... Bob moet er ook nog oppassen en die is bijna 2 meter!
|
Nu heb ik gelezen in de topic na 2jaar eindelijk af een Golf van BOB, is dat jouw BOB.
|
Lekkere zin opbouw trouwens Bussie!!!
|
Ikke al niette snappe..... :D
Nee dat is niet mijn bob helaas want dat is een vette golf!! |
Jije nu toch snap wel.
Ik stop ermee want anders wordt dit ook een zoveel mogelijk reacties halen van irritante luchtsleutels of zoiets |
Bij nog een foto van het paard van mijn vriendin.alleen de kwaliteit van de foto is een beetje rottig |
Wauw, mooi paardje! Rijdt ze western??? Dat heb ik ook nog ooit eens willen doen! Dus voor een cursus moet ik bij jullie zijn????
|
Dit is een Lusitano een portugees paard.
hij is met 4 jaar wild in de bergen te hebben geleeft naar NL gekomen. ze doet alles met hem buiten rijden dressuur en springen en voor de kar(bijna zijn we hem aan het leren) maar hij kan ook knielen en dat soort fratsen. Maar western niet dat is ze nog wel van plan ooit. zadel is van mijn zus ff passsen voor de foto. |
Quote:
Is wel erg apart om hem op je Dak rek neer te zetten, :cool: Zal ik toch nog eerder een Pony nemen, :D We zien het wel verschijnen,. |
Quote:
Dan zal ik hem eerst op moeten laten zetten. want zo is hij te zwaar voor het dak rekje. Dan liever de vrieser in :tongue: |
ahhhh erwin!! Zo'n ding past toch niet in je vriezer?? :D
Project is klaar!! Past niet echt goed op het dak maar de achterbank kan wel!!! btw; heb een nieuwe naam: SABINE_BUG!! |
Quote:
Is toch geen nieuwe naam... idzv hij was mij al bekend... :wink: :biggrin: |
haha was ook de bedoeling dat het in dezelfde "style" bleef.....
|
Alleen die avatar nog..... :rolleyes: :rolleyes:
|
Idd alleen die avatar nog... ik heb het bij mezelf andersom gedaan, aangezien de avatar op Volksforum kleiner moest zijn dan op Keversite... snapt u?!?
|
All times are GMT +1. The time now is 19:43. |