Quote:
:iamwithst |
Quote:
:hitit: :woowoo: |
Vandaag effe een "Spucknapf Lenkrad", afkomstig van een `79er GTI die inmiddels allang gesloopt is, in mijn Einser gemonteerd.
staat niet slecht, moet ik zeggen, helaas is het stuur géén eigendom van mij, maar is een "freundliche Leihgabe" van mijn broer, die `79er GTI was van hem, hij heeft zich het stuur voordat hij die auto naar de sloop bracht nog snel eruit gehaald om nog een "aandenken" te hebben. Dit stuur blijft wel erin zolang ik deze marsrode Einser in m´n bezit heb! |
Hey, staat goed :)
Is zo'n spucknapf ook in het bruin geweest? Lijkt mij dan wel weer uber voor mijn golf :cool: |
Hmmz eruit halen die Spucknapf....niet origineel :tongue:
|
Quote:
Ik dacht bij de eerste Cabrio´s GLI, met "Tittentachodash´s" dus, maar zeker weet ik eerlijk gezegd niet, maar ik kan het wel eens even voor je navragen. |
hele mooie mk1 !!
(ben ook wel benieuwt naar een foto soepje met verlangingen ander wielen !!) gr. Martijn |
Quote:
Thank´s! Quote:
Ik ook wel, al is het alleen maar om het idee. @Sponze®: ik heb net nagevraagd, die "Spucknapf"sturen gaf het ook in het bruin, en...meteen een e-bay link met zo´n bruin "Spucknapfstuur" erbij gekregen, dus ga uw gang! |
René, kun je eens een grote foto posten van je rode type 17 een beetje onder een hoek zoals onderstaande foto? Dan kan ik die auto van je eens een beetje Photoshoppen in een verloren uurtje!
Ik zou hem zeker verlagen en andere wielen monteren, maar dit is ook heel mooi. |
Thank´s Ruben! Is onderstaande ongeveer goed voor te photoshoppen? Anders hoor ik het wel van je!
|
Hallo René, dat is een hele geschikte foto, maar als die een keer zo groot is kan ik het nog netter maken.
|
Hallo Ruben, is de onderstaande dan beter? Die is ongeveer 1X zo groot.
Deze had ik eerst geplaatst, maar vond die aanvankelijk wat te groot voor hier in dit forum, maar als dat zo makkelijker voor je is. |
|
benieuwd :D
|
Hiep hiep, hoera!!!
:wee: produktiedatum: 26 oktober 1982 ! |
waar kun je je productie datum dan terug vinden? :D
|
en hier een shopje met verlaging en mijn eigen (te moderne) velgen :rolleyes:
maar het gaat om het idee :D |
Quote:
Thank´s for the shop dude! :thumbup: Quote:
De produktiemaand hier! Op de dag af, 26 oktober dus, heeft hier `ns iemand voor me opgezocht! |
Nette Golf!
Persoonlijk ben ik niet zo van het verlagen en aanpassen van zo'n originele Golf I, maar zo zal ik 'm wel graag zien: Hij kan inderdaad lager, maar ik vind 'm mooi zo! Geshopt a.d.h.v. deze foto: http://www.dub05.com/oostenrijk2007zondag%20098.jpg En deze velgen moet ik ook maar 'ns onder mn eigen Golf shoppen! :D |
Quote:
Dank je! Quote:
ik ook niet ;) Quote:
BBS´en zijn ook helemaal niet verkeerd, ook jij bedankt voor je photoshop! :thumbup: En als er nog meer mensen willen shoppen...ga uw gang! :D |
All times are GMT +1. The time now is 06:29. |