Echt jammer !!!! :eek:
De Mania 2003 was voor mij de 1e buitenlandse meeting!!! En was voor mij een echte belevenis ,het heeft een erg grote indruk op mij gemaakt toen ,vooral de grote saamhorigheid ,de ultieme relaxte sfeer ,de auto's en ja...... alles eigenlijk! :hug: Was er dit jaar zeker weer heen gegaan ,ben er vorig jaar ook nog geweest ,ondanks het mooie ;) weer ,heb ik me daar erg goed vermaakt hoor ,veel bekenden gezien ,veel bekijks gehad en bekeken ! Aan de organisatie ,erg veel dank ,het is vooral voor mij een grote bron van inspiratie geweest ,en ook dank aan alle verdere medewerkers van de mania ! R.I.P. Mania :( |
Jammer, jammer, jammer!
Vervelend voor de organisatie dat je om dergelijke redenen moet besluiten te stoppen met het organiseren van de meeting :( Voor de organisatie van de afgelopen 15 jaar :rock: bedankt! Hopelijk wordt er ooit weer zo'n toffe meeting in Belgie georganiseerd. |
Heel spijtig, was de enige meeting die ik voor geen goud wilde missen :(
|
Echt erg jammer dat ook deze meeting stopt. Ranst is ook niet meer, en de belgen kunnen echt heel goed meetings organiseren. Spijtig dat het allemaal niet meer gaat. Toch iedereen van MVR club erg bedankt voor de jaren dat we van jullie meeting hebben mogen genieten. Toppie. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Dit is idd erg jammer, dit was een meeting waar ik graag heen wilde. De pintjes- friet- hamburgers- ontbijt- striptease- miss VWMANIA verkiezing- gezelligheid- en :shake: de WCJUF!!! ga ik allemaal missen, oja en de vele mooie VW'S.
CREW VW MANIA bedankt voor de 15 mooie meetings. |
Jammer :(
Hoewel het dit jaar niet op mijn planning stond :redface: |
Wel heel klote,ben er ook eens geweest,maar die herriner ik me als gister!!
Was echt gaaf,maarja...vind als je er komt kan je weten dat niet alles perfect is,en het weer heb je niet in de hand.. :( |
Dit is heeeél erg jammer :( :(
Zou er dit jaar heen gaan voor mijn eerste keer..zou mijn eerste buitenlandse meeting worden maar helaas :( Worthersee gaat ook al niet voor mij door..Hmmmm :rolleyes: |
Zeer jammer, dit jaar zou mijn eerste vwmania worden :( ...
_________________ MK1 VW haaksbergen |
Of zouden ze in belgie 12 april grappen hebben ipv 1 april grappen :D
|
retro mania????
de "grote" mania kan ik niet over meepraten, maar zou het doodzonde als retro verdwijnt wegens tegenslagen op het andere front... |
Aan al het goed komt een eind zeggen ze wel eens, maar dit is toch wel erg jammer.
Vorig jaar nog geweest, en toen was het weer als vanouds, schitterend op de nekker vond ik het nooit echt was, op het blossodomein was het toch wel echt helemaal af. Heb toen een aantal mooie jaren gehad daar. Mensen van de organisatie toch bedankt voor de inzet van al die jaren. |
Quote:
RETRO VWMANIA GAAT ZEKER DOOR.... WEES DAAR MAAR GERUST VAN!!!! :thumbup: |
goffer... echt jammer... :( zat er al naar uit te leven eerlijk gezegt
|
Ben er nog steeds ziek van, mijn enige echte sfeervolle vakantie met vrienden.
|
Quote:
en met Koen.... :D Maarre: idd zwaar klote. :( (maar wel begrijpelijk) Hoe groot is de kans dat Retro-Mania binnen nu en heeeeel snel een meerdaagse meeting wordt? |
DIT is balen zeg, dé meeting waar ik ieder seizoen naar uitkeek en voor geen goud wilde missen. Had zelfs gepland om er dit jaar maar weer eens een weekend van te maken, want geslaagd was het m.i. altijd wel ondanks wat tegenslagen qua terrein e.d. :( Ik kijk met zeer goede herinneringen terug op de afgelopen 8 edities dat ik geweest ben.
Iemand die uit ervaring weet wat een goede vervanger/tegenhanger is voor VW Mania, qua lucht- en watergekoelde VW's? Bestaat zoiets uberhaupt in de zin van VW Mania, in België/NL/Duitsland? |
erg jammer wij waren in hofstade er al bij ...dat was de meeting ...super gezellig ..relaxt ....gewoon uber meeting ....jammer bedankt voor de leuke dagen
|
I heard it was off this year, but is it a bit more serious than that?
|
|
All times are GMT +1. The time now is 12:43. |