mooie wagen, zo ik ook wel willen hebbe :D
|
Quote:
:) ben je met de jouwe ook al aan het rondcruisen trouwens? |
Quote:
Dacht jij dan ;) |
Quote:
Inderdaad... ;) Ik heb benieuwd naar je ragtop, hij is er wel bij in Barchem neem ik aan!?! En als jullie het tof vinden moeten jullie vanuit "Alme-low" wel even richting Amersfoort cruisen voor de www.Bug-Out.nl natuurlijk! Ik stop je zondag wel ffies een flyertje toe! |
Quote:
beter! @kai:de alberts zitten er al op dus, popouts nog niet gemonteerd, of staan ze niet open op de foto? @niels, ga zeker naar Barchem! goed dat je het even zegt. :) |
Quote:
Popouts zijn nog onderweg naar mij... :( Zit inmiddels wel een iets smallere vooras onder, nieuwe schokbrekers rondom, en achter is ie nog iets lager... Verder moet ik nog wat kleine dingetjes doen, maar vooral dak open en genieten!!! :thumbup: |
zo even wat vorderingen:
tmi interieursetje duurde even, maar is nu klaar en weer gemonteerd: aussie zonneklep(thanks aircooled :) ) nieuwe dorpellijsten erop en de robriset gepolijst. even combifoto met de nieuwe kever: |
blijft een hele mooie wagen he :hitit:
|
Mooi setje HJ! De buitenkleur en dit interieur blijft een aparte combinatie :thumbup:
|
peegreen en offwhite..
deurpanelen zijn nog de originele.. |
Quote:
Erg mooie luchtkoeler (geworden) Hajee! 16 mei in Deventer? |
Quote:
thanks! :thumbup: alleen als de smalle vooras en de spindels eronder zitten.. |
soo dikke kever geworden kerel!!
|
Mooi man! Ik ben benieuwd next time in Demptah! :D
|
@ Brothersinbeetles, wat is er die dag in D'ter te doen dan?
|
Quote:
http://aco.aircooled.nl :rock: |
Pisgroen?
ERG mooi hajee!! |
Quote:
:thumbup: :eek: :thumbup: :eek: :thumbup: :eek: :thumbup: :eek: what da fok.wat staat dat ding er vet bij gozer! was me ff ontgaan. wanneer zie ik em weer in deventer? spreek je. cheers mate |
Quote:
thanks mate! en dank zij jou kon ik ook nog (veilig) cruisen vandaag! ;) je ziet hem zsm in deventer! nog paar foto's geschoten onderweg |
kleine zijramen, grote achterruit en ragtop.....voor mij het mooiste model, very dikke ride man, en die wielen zijn gewoon uber!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:02. |