Alex ik heb ook gestemd op je bus!
Ben benieuwd |
done ;)
Je hebt trouwens meer dan 10 kaartjes nodig om alle stemmers te bedanken! :P :D |
Quote:
Je kunt ook stemmen zonder je gegevens in te vullen, Rico. Ik heb dat ook gedaan. |
Idd, gewoon klikken op stem uitbrengen oid. :thumbup:
|
Quote:
Ok, dan ga ik alsnog stemmen!!! ***** EDIT: ****** Bedankt...! Bedankt voor uw inzending! U kunt dit venster nu sluiten. :D |
weer een erbij.
|
en nog 1 erbij.
|
en nog 1
|
Jup...nog een :tongue:
|
Zal morgen bij mijn ouders ook nog een keer stemmen... :D... en heb ook al vanaf mijn werk gestemd en thuis... gaat goed!
|
done
|
gedaan :)
|
:D En de Winaar is ....... (trommols) ..........
IKKE..............en wou even iedereen bedanken die op mijn bus gestemd heeft en natuurlijk heb ik gevraagd om meer dan 2 kaarten voor iedereen op dit forum, maar helaas! Ze hebben de website weer ge-up-date en kan je zien wie er 2de en 3de geworden zijn....... http://nieuwsbeeld.telegraaf.nl/aut...eilige_Koe.html :D BEDANKT ALLEMAAL. HTTP://WWW.AUTORAI.NL ;) |
Quote:
Tja, als ook de Telegraaf het zegt, dan zal het toch wel waar zijn :tongue: Quote:
:D Gefeliciteerd knul, misschien kom ik je nog wel tegen op de RAI !! |
was je natuurlijk nooit geworden zonder de support van de Volksforum-community :rock:,
gefeliciteerd kerel ;) |
dat is natuurlijk mooi meegenomen deze uitslag. gefeliciteerd! veel plezier daar.
|
Gefeliciteerd. :thumbup:
René (tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 20:52. |