Quote:
Vind dat inderdaad ook nog mooier dan een Rallye. edit: linkje erbij http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29175 |
Dat is inderdaad een erg mooie syncro, maar een Rallye is toch wel een van mijn ultieme top 10 auto's...
@ Sander: Dan doe ik ook wel ne keer mee met bergop rijden :rock: :D We zijn er trouwens uit, de velgen worden gewoon 1,5" naar buiten verbreed en dan zien we wel.. :woowoo: |
uhm kevin.... dat is Jamie Simms van Dubforce.net toch?
Enne, er rijden meer dan voldoende syncro's in Venlo en omstreken, ik wil wel wat aparts houden....hehehehehehe voor zover ik weet: 2 passat G60 syncro in Venlo 1 golf limited 16vg60 ( nr.69) 1 golf g60 syncro 3-deurs ( eikeltjesgroen) in Venray 1 zwarte rallye in Venlo 1 blauwe rallye in Venray 1 zilvergrijze golf G60 syncro 3-deurs ( in opbouw/stalling) Grapje kerel! Als jij er een wilt kopen, zeker doen. |
Quote:
hahaha ahh joh eentje meer of minder :woowoo: :D Hij heet geloof ik niet Simms maar hij zit met z'n projectje ook op dubforce ja :thumbup: Ik heb die van jou trouwens allang niet meer gezien man... :( |
Quote:
Het idee was dat niemand dat had gezien en we dat aankomend jaar zouden herhalen ;) |
hahaha niemand weet over welke berg we het hebben :rock:
|
Quote:
Beter kijken, heb er vanavond nog in gereden....zelfs in Venlo Zuid! |
Quote:
hmm ik ben vanavond niet gaan rijden, heb net gisteren alle 2 de auto's in de meguiars gezet voor zondag :D Volgende keer beter, ik kwam laatst trouwens die jongen tegen met die matzwarte mk2 met racevlag op het dak... Hij vond m'n cabby wel tof geloof ik :tongue: :rock: |
Quote:
Ah, Egon, die kickt op alles wat op een golf 1 lijkt! :) |
Quote:
hehe erg aardige kerel!! :thumbup: |
Doe ik zelf ook mee aan msn op het forum :shame:
Back on topic? |
All times are GMT +1. The time now is 02:32. |