er staat inderdaad digijet op!! dit hou dus in dat het wel een aav moter is
|
.
|
Dus een AAV met NZ computer.
|
ik ga nu ff kijken dus moet er dus digifant op staan???
|
HM hoe kan dat nu allemaal is dat beter of slechter?? vind hem niet zo snel vlot meer ook dus was vanplan er aander moter in te gooien
|
staat trouwens niks op, zie daar alleen een computerding waar stikker opstaat met codes verder niets
|
Quote:
Quote:
:confused: :confused: Quote:
Maak daar eens een foto van en schrijf de nummers even op. |
Wat er op staat is motronics verder nog geen foto van kunnne nemen regende
|
Quote:
"gewoon" AAV dus, met mono-motronic... |
is dit beter dan een aav digijet??? of hoekan ik dit raadsel zien??
verder wil ik hem wat feller maken door een open lucht filter welk raden jullie me aan dit ivm met die braadpan |
ik raad aan,geen open filter.
en even voor de duidelijkheid. AAV=1.3 monopoint injectie NZ= 1.3 directe injectie voorzien van een Digifant regelaar 3F =1.3 directe injectie voorzien van een Digijet regelaar Dus een AAV met digi(jet)fant regelaar is er niet. AAV is de vervanger van de NZ uit de eerdere jaren. 3F is tot het eind gemaakt dus tot oktober 1994 |
Patrick, de informatie die je geeft is niet juist, het is als volgt:
AAV = monopoint (1 centrale injector) met monomotronic motormanagement NZ = multipoint (4 injectoren) met digiJET motormanagement 3F (en ook PY (G40)) = multipoint met digiFANT motormanagement |
oke dus zoals ik al dacht is de distrubutieriemkap vervangen deze slaan wel is stuk hoorde ik. Maar hoe kan ik dit motertje op leuken wat feller en mooier geluid?
bedankt allemaal trouwens |
@dennis,ik hoef niet zo vaak onder de kap tre komen :D
weet je wat een voordeel is van de nz en 3f? dat ze allebij digi in de naam hebben zitten :tongue: |
vandaag spullen opgehaald maar verkeert filter morgen even omruilen
dan ffies prutsen aan de auto kijken wat dat oplevert |
Quote:
Quote:
Wat wil je nou? Make Up Your Mind! -- constructief: Je bent er ondertussen achter dat het een 1.3 monopoint injectie blokje is... En het vermogen dat ie eerst had is nu niet meer aanwezig... Wanneer heb je voor het laatst een beurtje (laten) uitvoeren? (bougies: juiste type, verdelerkap + rotor vervangen ja/nee?). Die monopoint bakkies zijn betrouwbaar als de pest,. en dat houdt ook in dat je er vrij weinig mee kunt doen om er meer vermogen uit te trekken. Een open filter (Liever: K&N inlegfilter) kan helpen: Ademt de boel ietsje beter. Bij helemaal open filter heb je wat meer lawaai, maar zuigt de motor warme lucht: verwacht eerder afname van vermogen :).. Met een inleg filter van bijv. K&N wordt de beademing iets beter, en zuig je geen warme lucht aan.. Het typische 'openluchtfilter-geluid' blijft (gelukkig / helaas ?) achterwege.. |
idd, grote beurt wilde ik vandaag doen, het gene wat ik zelf kan doen en benzine filter moet gedaan worden, oliefilter en luchtfilter en bougies red ik denk wel als meisje zijnde maar ja kijk naar buiten giet het van de regen dus kijken of het nog droog word vandaag anders morgen maar
|
.
|
Heb er gewoon een schone ingelegt nu en uiteindelijk werd het ff droog dus ook oliefilter en bougies gedaan
|
Verdelerkap en rotor ook gedaan?
Welke bougies heb je gebruikt? |
All times are GMT +1. The time now is 07:08. |